جستجو کردن
Close this search box.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس در راستای کسب رضایت و خشنودی کاربران و مشتریان تدوین شده است . نمایندگی ایسوس زیر مجموعه مرکز سخت افزار ایران بوده و تمامی قوانین این مرکز در نمایندگی ایسوس نیز اجرا می شود . خاطرنشان می سازیم ، تعمیرگاه مجاز ایسوس سال های سال است به فعالیت در زمینه تعمیر و بازیابی دستگاه های تولید شده توسط  کمپانی ایسوس پرداخته است . از جمله دستگاه های ایسوس که در این مرکز تعمیر می گردد می توان به تبلت ، موبایل ، لپ تاپ ، آل این وان ، پروژکتور و تجهیزات شبکه اشاره کرد .

کاربران محترم مجموعه مستحضر هستند که حضور نظم برای قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی رفیع و والا بسیار مهم و حیاتی است . درواقع وجود نظم در یک مجموعه امری مهم و قابل اهمیت است . درحقیقت این قوانین تدوین شده موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز ایسوس را فراهم می کند . بدیهی است ، مخاطبان مجموعه با مطالعه این مطلب می توانند اطلاعات کامل و جامعی را در حوزه فعالیت های مرکز  سخت افزار ایران به دست آورند .

امید است از طریق ارائه این مطلب توانسته باشیم آنگونه که شایسته مشتریان گرامی است ، به معرفی کامل شرکت بپردازیم . نمایندگی ایسوس با روش های نوین علمی به ارائه خدمات بازیابی و تعمیر می پردازد . از این رعایت نظم و مقررات در این مجموعه امری ضروری است.

قوانین تعمیرگاه مجاز ایسوس

خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس: تعمیر لپ تاپ 

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس

برخی از مقررات نمایندگی مجاز ایسوس را در ذیل مطالعه نمایید. مطالعه قوانین پیش از مراجعه به شما در آگاهی از روند تعمیرات کمک شایان ذکری خواهد نمود. در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز ایسوس قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود .

در این قبض علاوه بر نام مشتری ، آدرس و شماره تماس ، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند . قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است  که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد . دارنده این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد ، و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد .

خدماتت تخصصی را از ما بخواهید: تعمیر تبلت

شرح قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس

  • قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس ، کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ایسوس آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند . لذا از مشتریان گران قدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند ؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز امکانپذیر می باشد .
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد ، تعمیرگاه مجاز ایسوس مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند ، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز ایسوس تعهدی در قبال آن ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز ایسوس ، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند ؛ کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد .
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز ایسوس از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید .
  • تعمیرگاه مجاز ایسوس هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد .
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز ایسوس ۴۸ ساعت می باشد .
  • قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس شما در جهت ارائه خدمات بهتر به هم وطنان برنامه ریزی شده است.
  • پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم ، نکات لازم در خصوص قطعه معیوب و هزینه تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید .
  • در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ایسوس ، تعمیر را آغاز خواهند کرد .
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از 3,۰۰0,۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه ، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد . طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ایسوس مراتب لازم  را به اطلاع مشتریان  خواهند رساند ،  لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز ایسوس با مشتریان  گرامی تماس گرفته ، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه مراحل تعمیر . تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز ایسوس تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، ایسوس سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .
  • در صورتی که دستگاه ایسوس قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز  تعمیر و یا حتی باز شده است ، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز ایسوس را از این موضوع آگاه گردانید . در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد .

نمایندگی ایسوس در تهران و شهرستان ها

نمایندگی ایسوس با هدف خدمات رسانی به کاربران محصولات ایسوس خدمات خود را در سطحی گسترده در تهران و شهرستان ها ارائه می نماید. خدمات نمایندگی مجاز ایسوس در دو بخش خدمات فروش و خدمات پس از فروش ارائه می گردد. در صورتی که قصد خرید یکی از محصولات ایسوس را دارید و یا  از کاربران این محصولات هستید می توانید از خدمات ما در بخش فروش و تعمیرات ایسوس بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایید. همچنین اخرین اخبار و خواندنی های ایسوس در دیگر صفحات ما در دسترس شما مخاطبین گرامی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed