جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس با پردازنده‌ی Core i9

ایسوس به صورت رسمی از نخستین لپ‌تاپ گیمینگ مجهز پردازنده‌ی Core i9‌ رونمایی کرد. اینتل، به عنوان غول پردازنده در جهان، اخیرا اقدام به معرفی نخستین پردازنده‌ی Core i9‌ خود برای استفاده در لپ‌تاپ‌ها و به ویژه لپ‌تاپ های گیمینگ نموده است. کمپانی ایسوس نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین نولیدکنندگان انواع لپ‌تاپ، برای اولین بار از این پردازنده در یکی از محصولات خود استفاده کرده است. ایسوس ROG G703 ، عنوان اولین لپ‌تاپ گیمینگی است که از پردازنده ی جدید و منحصر بفرد اینتل پشتیبانی می کند. در ادامه، به تشریح خبر معرفی لپ‌تاپ ایسوس با پردازنده‌ی Core i9‌ می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

لپ تاپ ایسوس Core i9

مشخصات لپ‌تاپ ایسوس با پردازنده‌ی Core i9

لپ‌تاپ ایسوس ROG G703 ، به سبب استفاده از پردازنده ی Core i9‌، یک محصول فوق العاده قدرتمند به شمار می رود. این محصول، با اندازه ی ۱۷.۳ اینچی و نیز پشتیبانی از  کارت گرافیک GTX 1080 انویدیا، تجربه ی فوق العاده ای را برای طرفداران بازی های رایانه ای رقم می زند. اولین لپ‌تاپ ایسوس با پردازنده‌ی Core i9، همچنین به یک نمایشگر با پنل IPS مجهز شده که رزولوشن فول اچ ‌دی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. نرخ نوسازی این محصول ۱۴۴ هرتز بوده و فناوری G-Sync‌ در آن مورد استفاده قرار گرفته است. لپ‌تاپ G703 در بخش حافظه نیز مطلوب بوده و توانایی پشتیبانی از حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و سه درایو M.2 با پیکربندی Raid را دارد.

قیمت و زمان عرضه ی لپ‌تاپ ایسوس با پردازنده‌ی Core i9

ایسوس، علاوه بر ارائه اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و ظاهر محصول جدیدش، زمان عرضه و قیمت آن را نیز اعلام کرده است. طبق اعلام این شرکت، لپ‌تاپ ایسوس با پردازنده Core i9، از ماه جاری میلادی به بازار عرضه شده و با قیمت پایه‌ی ۳۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

مشخصات ظاهری لپ‌تاپ ایسوس با پردازنده‌ی Core i9

در کناره‌های لپ‌تاپ ایسوس با پردازنده‌ی Core i9، سه پورت USB-A، یک پورت تاندربولت ۳، یک پورت DisplayPort، پورت اترنت و یک پورت HDMI را مشاهده می کنیم. وجود یک درگاه کارت حافظه نیز در همین حوالی به چشم می خورد. وجود مجموعه‌ ای کامل از پورت‌ها در کنار سخت‌افزار قدرتمند، وزن لپ‌تاپ ایسوس ROG G703  را به ۴.۵ کیلوگرم رسانده است که می توان آن را وزنی نسبتا ایده آل برای یک لپ‌تاپ ۱۷ اینچی به شمار آورد.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ، سالهاست که به فروش و تعمیر محصولات این شرکت می پردازد. خدمات ارائه شده در این مرکز، به واسطه ی حضور کارشناسان خبره و مجرب از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند. مدیریت این نمایندگی، مشتری مداری را به عنوان شعار اصلی، سرلوحه ی کار کارکنان کلیه ی بخش ها قرار داده و تاکید ویژه بر آن دارد. از جمله ویژگی های بارز نمایندگی ASUS می توان به ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات به صورت تلفنی و حضوری اشاره نمود. برای این منظور مشاورانی در نظر گرفته شده اند که دانش فنی بالایی در خصوص تولیدات این کمپانی داشته و قادرند سوالات کاربران را به خوبی پاسخ دهند.

واحدهای تعمیرات ایسوس

در واحدهای تعمیرات ایسوس، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت ایسوس، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات ایسوس، با گارانتی معتبر این نمایندگی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed