کاربران عزیز دستگاه های ایسوس که ساکن در شهر شیراز هستند، میتوانند سرویسهای تخصصی مورد نیاز خود را از نمایندگی ایسوس در تهران دریافت نمایند. دلیل این پیشنهاد آن است که نمایندگی رسمی ایسوس در شیراز هنوز راهاندازی نشده است و متأسفانه تمامی مراکزی که تحت این عنوان –یعنی نمایندگی رسمی ایسوس – در این شهر مشغول به کار هستند، مراکز غیررسمی هستند.
از همین رو به کاربرانی که حساسیتی ویژه بر دریافت خدمات باکیفیت و همراه با گارانتی دارند، توصیه میشود سرویسهای مورد نیاز خود را –چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- از نمایندگی رسمی ایسوس در تهران دریافت نمایند. در نمایندگی ایسوس در شیراز تیمی از خبرهترین کارشناسان دو حوزه تعمیر و فروش حضور دارند تا تخصصیترین سرویسهای مورد نیاز را همراه با گارانتی معتبر به متقاضیان ارائه نمایند. در بخشهای آتی راههای موجود جهت ارتباط با این نمایندگی شرح داده خواهد شد.
درباره نمایندگی ایسوس در شیراز
یکی از دغدغههای همیشگی کاربران دستگاههای ایسوس، عدم وجود نمایندگی رسمی از این برند در شهرستانها است. این امر –یعنی نبود نمایندگی رسمی ایسوس در شهرستانها- سبب شده تا کاربران دستگاههای ایسوس در زمان نیاز به سرویسهای تعمیر سردرگم شده و مدتها در جستجوی یک مرکز مجاز و معتبر –جهت دریافت خدمات مورد نیاز خود- باشند. جهت رفع این نقصان، نمایندگی ایسوس در ایران اقدام به راهاندازی یکی از برترین مجموعههای تعمیر و فروش محصولات ایسوس، برای هموطنان عزیز ساکن در شهرستانها کرده است.
کاربرانی که در پی تعمیر دستگاه ایسوس خود هستند و یا قصد خرید یکی از دستگاههای ایسوس را دارند، میتوانند سرویسهای مورد نیاز خود را از نمایندگی ایسوس در شیراز –که در واقع زیرمجموعهی نمایندگی رسمی ایسوس است- دریافت نمایند. در صورت عدم آگاهی از شیوه دریافت خدمات از نمایندگی رسمی ایسوس، میتوانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان تماس گرفته و راهنماییهای لازم را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در نمایندگی رسمی ایسوس در تهران، شیوه دریافت خدمات را برای شما کاربران عزیز ساکن در شهر شیراز، شرح داده و شما را راهنمایی خواهند کرد.
ارسال دستگاه به نمایندگی ایسوس
در این بخش شیوه ارسال کالا به نمایندگی ایسوس شرح داده شده است. کاربران گرامی در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش میتوانند را طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ایسوس تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.
- بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
- شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
- شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
- درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
- ارسال دستگاه به شعبهی نمایندگی ایسوس در شیراز
- ارسال شماره رسید (شماره ی پیگیری) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
- ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی ایسوس در شهرستانها (نگهداری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
- آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
- تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینهی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
- آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
- گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
- تست دستگاه توسط کارشناس ارشد شعبهی نمایندگی ایسوس در شیراز پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
- واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
- ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
- ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
نمایندگی رسمی ایسوس در تهران
نمایندگی رسمی ایسوس در تهران جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفتهترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. تمامی سرویسهای ارائه شده در نمایندگی رسمی ایسوس در تهران مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت سازنده این محصولات، یعنی ایسوس مطرح گشتهاند.
این مجموعه برای آسودگی خیال کاربران عزیز ساکن در شهرستانها نیز اقدام به راهاندازی شعب زیر مجموعه، تحت عنوان نمایندگی ایسوس در تبریز، اهواز و … نموده است. کاربران عزیز ساکن در شهرستانها میتوانند بر اساس روند ذکر شده در صفحه نمایندگی ایسوس در شهرستانها، خدمات مورد نیاز خود را از این شعب دریافت نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این نمایندگی، جز در مواردی معدود، مشمول گارانتی و ضمانت است.