جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

تعمیرات لپ تاپ ایسوس یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که به دلیل پیاده‌سازی توسط تعمیرکاران زبده و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار لپ تاپهای ایسوس و واکاوی تعداد بی‌شماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این محصول یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

برخی از ویژگی های تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس عبارتند از: رفع تمامی نواقص و خرابی‌های لپ تاپ ایسوس، ارتقاء عملکرد دستگاه به دلیل استفاده از برخی راهکارهای ویژه در حین تعمیر، گردگیری حرفه‌ای تمامی اجزا و قطعات، استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند تعمیر، تعویض قطعات از کار افتاده با قطعات اصل و اورجینال و … . شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز پیچیده ترین اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه خویش را رفع نموده و از دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط آسوده خاطر گردید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس

کاربران لپ تاپ های ایسوس می‌توانند در صورت مشاهدۀ هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ Asus مراجعه کرده و سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. اگر چه لپ تاپ های ایسوس‌ در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت کنند.

نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس یکی از پیشروترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ به متقاضیان است که تمامی خدمات ارائه شده در آن –جز مواردی معدود- مشمول گارانتی و ضمانت است. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است.

تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ ایسوس

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس ، آرشیوی جامع از کلیه قطعات لپ تاپ های ایسوس فراهم شده است تا تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده، در سریع‌ترین حالت ممکن و بی‌هیچ فوت وقتی انجام پذیرد. البته تلاش کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ  ایسوس بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات معیوب دستگاه‌های لپ تاپ خودداری ورزند تا دستگاه فرصت کار با قطعات اصلی خود را به بهترین نحو ممکن داشته باشد. اما در شرایطی که قطعه معیوب کاملاً از کارافتاده باشد و امکان تعمیر آن نیز وجود نداشته باشد، چاره‌ای جز تعویض نخواهد بود.

برخی از خدمات قابل دریافت مرتبط با سخت افزار لپ تاپ های ایسوس در این مرکز عبارتند از: تعمیر و تعویض کیبورد و لولای لپ تاپ  ایسوس، تعمیر و تعویض صفحه نمایش و هارد لپ تاپ ایسوس، تعمیر و تعویض فن و قاب لپ تاپ ایسوس، تعمیر و تعویض بلندگوی لپ تاپ ایسوس، تعمیر و تعویض درایو نوری لپ تاپ ایسوس، تعمیر و تعویض دیسک لپ تاپ ایسوس، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسوس، تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس، تعمیر و تعویض کارت شبکه لپ تاپ ایسوس و … .

تعمیرات لپ تاپ ایسوس و برآورد هزینه

هزینه‌های اخذ شده در مرکز تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس بر اساس نرخ‌نامۀ مصوب بوده و مبلغ مذکور پیش از هر اقدامی -درصورت درخواست-، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد. بعلاوه تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود. به طور کلی برآورد هزینه در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس بر اساس پارامترهای ذیل می‌باشد:

  • تخصصی و یا عمومی بودن عملیات تعمیر لپ تاپ ایسوس
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب
  • ارزش و قیمت روز قطعات تعویض شده
  • زمان صرف شده توسط کارشناس تعمیر

خدمات تخصصی مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس

  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ‌تاپ Asus
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد لپ تاپ Asus
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث در واحد تعمیر لپ تاپ Asus
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد در واحد تعمیر لپ تاپ Asus
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری منافذ ورودی هوا به داخل لپ‌تاپ Asus در بخش تعمیر لپ تاپ Asus
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب در بخش تعمیر لپ تاپ Asus
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ‌تاپ Asus
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ‌تاپ Asus
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ‌تاپ Asus (مکانیکی و الکترونیکی)
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک درواحد تعمیر لپ تاپ Asus
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ‌تاپ Asus (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • گشایش قفل لپتاپ Asus

دیگر خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس

 

  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ‌تاپ Asus
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ‌تاپ Asus (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر لپ‌تاپ Asus، در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ‌تاپ Asus (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ Asus
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )
  • رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و  مدار  CLOCK
  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ Asus
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ‌تاپ Asus
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ‌تاپ Asus
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی لپ تاپ Asus و تعویض آنها در صورت لزوم
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ‌تاپ Asus
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ‌تاپ Asus، به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …

نمایندگی ایسوس و واحدهای ارائه دهنده خدمات در آن

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر تولیدات این شرکت اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛

تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد. این مرکز مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد.

کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند.. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در بخش زیر معرفی گشته اند.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس و اخبار مرتبط

در مرکز تعمیرات لپ‌ تاپ ایسوس نواقص یک دستگاه پس از ورود به بخشِ عیب ‌یابی و انجام بررسی ‌های اولیه، مشخص میگردد و پس از اعلام رضایت مشتری، دستگاه، به بخش تعمیرات این شرکت تحویل داده می‌ شود. پیش از اقدام به تعمیر، روند تعمیر و ترفندهای مورد استفاده به صاحب دستگاه اعلام گردیده و با کسب اجازه از وی، عملیات مورد نیاز آغاز می‌گردد. با اتمام تعمیرات دستگاه به بخش تأیید نهایی واگذار می‌گردد تا توسط مهندسان این بخش کارکرد و وضعیت نهایی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد.

کارشناسان بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس با اتمام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. نکته آخر آنکه هزینه‌های اخذ شده در مرکز تعمیرات لپ‌ تاپ ایسوس بر اساس نرخ‌نامۀ مصوب بوده و مبلغ مذکور پیش از هر اقدامی –درصورت درخواست-، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد.

بعلاوه تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود. شما کاربران گرامی می توانید دیگر مطالب تکمیلی و اخبار مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

تعمیر لپ تاپ ایسوس و مقالات مرتبط

هدف نهایی مرکز تعمیرات لپ ‌تاپ ایسوس ترمیم و تعمیر قطعات و لپ‌ تاپ‌ های معیوب ایسوس است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. (در صورت ارائه قطعه از سوی شرکت مبدأ از قطعات اورجینال و اصل در تعمیر لپ ‌تاپ استفاده خواهد شد). این امر به منظور پیشگیری از به کاربردن قطعات فِیک و تقلبی در لپ‌ تاپ ایسوس صورت می‌گیرد.

استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز اتفاق می‌افتد؛ این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در لپ تاپ خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز برای انجام تعمیرات لپ ‌تاپ ایسوس هوشمندانه عمل کرده و تنها به نمایندگی‌های مجاز و معتبر تعمیر لپ ‌تاپ ایسوس مراجعه کنید. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر دیگر مطالب تکمیلی و مقالات مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

محصولات ایسوس

همانگونه که می دانید محصولات ایسوس از تنوع و گوناگونی بالایی برخوردارند از اینرو در صورتی که کاربر نیاز به تهیه یک محصول را داشته باشد ممکن است پیش از خرید به دلیل تنوع و گوناگونی دچار سردرگمی گردد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در این بخش فضایی فراهم ساخته اند تا کاربر با مطالعه مقالات موجود با محصولات و دستگاه های متعدد ایسوس و ویژگی های هر یک از آنها آشنا گردد. علاقمندان به این حوزه می توانند جهت آشنایی با دستگاه های گوناگون ایسوس و ویژگی های هریک از آنها به بخش زیر مراجعه نمایند.

در حین معرفی دستگاه ها و تولیدات ایسوس تلاش شده تا گریزی نیز به شیوه های مورد استفاده در این مرکز جهت تعمیر هر یک از آنها زده شود. کادر مجرب و باسابقه‌ مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس با بهره‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشند که به هر دلیل ممکن است در دستگاه های ایسوس ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌های معتبر مطرح شده‌اند.

تعمیرات ایسوس و پاسخگویی به پرسش های کاربران

مرکز تعمیرات ایسوس سال‌هاست که فعالیت خود را در جهت ارائه خدمات پس از فروش محصولات این شرکت آغاز کرده است. این مرکز عمده‌ تمرکز خود را بر تعمیر و ترمیم لپ تاپ، آل این وان و تبلت‌های ایسوس نهاده است زیرا بخش بزرگی از بازار داخلی کشور در اختیار این محصولات است و این سه از تولیدات پرطرفدار کمپانی ایسوس در داخل کشور می‌باشند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس قادر به تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های ایسوسی است که به هر دلیل دچار افت عملکرد یا خرابی شده‌اند. مدیریت مرکز تعمیرات ایسوس بروزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و بر اساس نرخنامه مصوب به هموطنان گرامی عرضه گردد.در واحد تعمیرات ایسوس، تمامی قطعات با ضمانت اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌گردند.

بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات عرضه شده در مرکز تعمیرات ایسوس مثل تاچ و ال‌ سی ‌دی، سوکت شارژ، قاب و … با درجه کیفی عالی و اورجینال ‌باشد. مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس از مصرف کالاهای تقلبی و کارکرده در حین عملیاتِ تعمیر خودداری کرده که این امر ضامن کیفیت دستگاه شما پس از تعمیر خواهد بود. ما کاربران گرامی می توانید در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و تخصصی ترین پرسش ها و راهنمایی های ممکن را دریافت کنید.

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ ایسوس :

تعمیرات مادربرد لپ تاپ ایسوس ( مادربرد نوت بوک ایسوس )  به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ ایسوس (  مکانیکی و الکترونیکی ) ،  سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ ایسوس ( رفع مشکلات  مکانیکی و الکترونیکی )تعمیرات باتری لپ تاپ ایسوس ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیرات برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )
باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ ایسوس یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ ایسوس ( نوت بوک ایسوس )تعمیرات مودم لپ تاپ ایسوس و تعویض انواع مودم لپ تاپ ایسوس (Modem )تعمیرات گرافیگ لپ تاپ ایسوس و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگلپ تاپ ایسوس (VGA)ارائه خدمات تخصصی تعمیرات LCD لپ تاپ ایسوس ،
 تعمیرات LED لپ تاپ ایسوس و تعویض  LCD و LED لپ تاپ ایسوس ( نوت بوک ایسوس )تعمیرات شارژر لپ تاپ ایسوس ( آداپتور لپ تاپ ایسوس )تعمیرات کیبورد لپ تاپ ایسوس و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ ایسوس ( نوت بوک ایسوس )تعمیرات وایرلس لپ تاپ ایسوس ، تعمیرات بلوتوث لپ تاپ ایسوس و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ ایسوس ( wifi , bt )تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ ایسوس ، تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ ایسوس و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لپ تاپ ایسوسنصب ویندوز  ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ،
رفع مشکلات  مدار SOUND  و مدار LAN ،  رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK ،  رفع مشکلات  مدار POWERING ،  رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ،  رفع  مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ ایسوس که عبارت است از  :

تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها ، خازن ها ، دیود ها ، ترانزیستور ها ، فت ها و … )تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های ایسوس ( نوت بوک های ایسوس )تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،
ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالاتبروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لپ تاپ های ایسوس ( نوت بوک های ایسوس)بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل:
اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصالکنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیرهروغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ ایسوس انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپ تاپ انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپ تاپ ایسوس

لینک های مفید

تعمیرات مک بوک اپل / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / نمایندگی رسمی پاناسونیک / نمایندگی رسمی ریکوتعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ ایسرتعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /نمایندگی رسمی برادر / نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی زیراکس / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ msi تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ دلنمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکوتعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / نمایندگی برادر / نمایندگی اچ پی / نمایندگی زیراکس / تعمیر لپ تاپ لنوو / نمایندگی کیوسرا  / تعمیرات لپ تاپتعمیر لپ تاپ /  تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ دل / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکوتعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / نمایندگی برادر / نمایندگی اچ پی / نمایندگی زیراکس  / تعمیر لپ تاپ لنوو / نمایندگی کیوسرا / تعمیرات لپ تاپتعمیر لپ تاپ /  تعمیرات لپ تاپ تعمیر لپ تاپ / تعمیرات تخصصی لپ تاپ

Rate this post