جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان تعمیر موبایل و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات موبایل ایسوس ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ بالاترین سطحی کیفی خدمات و کسب رضایت تمامی مشتریان ساخته است. کادر فنی تعمیرات موبایل ایسوس در راستای رسیدن به این اهداف، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح فنی و کیفی خدمات، تمامی سرویسهای ارائه شده در این مرکز را گارانتی نماید.

کارشناسان فعال در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس ضمن آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات خاص تعمیر که بالاترین سطح سازگاری با موبایلهای ایسوس را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در موبایل ایسوس هستند. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ایسوس صورت می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

تعمیرات موبایل ایسوس

خدمات تخصصی تعمیر موبایل ایسوس

سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد. کاربران گوشی‌های ایسوس می‌توانند در صورت مشاهده‌ی هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری در این دستگاه به مرکز تخصصی تعمیرات موبایل Asus مراجعه کرده و خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. جهت کسب اطلاعات درباره نحوهارائه خدمات، می توانید با شماره 54114-021 تماس بگیرید. 

در بخش زیر به برخی از سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات گوشی ایسوس اشاره خواهد شد.

تعمیر آی سی شارژ موبایل ایسوس

چرا گوشی ایسوس شارژ نمی‌شود؟ چرا آنتن‌دهی گوشی ایسوس ضعیف است؟ بروز هر یک از این مشکلات در موبایل ایسوس نشان‌دهنده خرابی آی سی شارژ این دستگاه است. آی سی شارژ وظیفه تامین ولتاژ مورد نیاز موبایل را برعهده دارد. با این وجود اگر مشکلی برای آن به وجود بیاید، موبایل شارژ نمی‌شود حتی ممکن است آنتن‌دهی آن با وجود قوی بودن سیگنال، ضعیف شود. علاوه‌بر این خرابی آی سی شارژ موبایل تاثیر مستقیمی بر روی خرابی باتری این دستگاه دارد.

مهم‌ترین عاملی که در خراب شدن آی سی شارژ گوشی نقش دارد، نوسان برق است. از این‌رو به شما توصیه می‌کنیم که حتماً موبایل خود را هنگام شارژ کردن به محافظ برق متصل کنید. درصورتی هم که با هر یک از مشکلات مذکور در موبایل ایسوس مواجه شدید، عیب‌یابی آن را به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس بسپارید.

تعویض گلس موبایل ایسوس

آیا تاکنون برای شما پیش آمده است که چندین ترک بر روی صفحه نمایش موبایلتان در اثر ضربه و فشار به وجود بیاید اما تاچ و ال سی دی آن بدون هیچ مشکلی کار کند؟ بروز چنین مشکلی در موبایل ایسوس نشان می‌دهد که تاچ و ال سی دی این دستگاه در اثر ضربه‌ای که به آن‌ها وارد شده است، دچار مشکل نشده‌اند و تنها گلس آن شکسته است.

اما منظور از گلس، لایه پلاستیکی که شما به عنوان یکی از لوازم جانبی موبایل از فروشگاه‌های موبایل خریداری می‌کنید و بر روی ال سی دی این دستگاه می‌چسبانید نیست! منظور از گلس، یک لایه شیشه‌ای است که در کارخانه تولید موبایل بر روی مجموعه تاچ و ال سی دی پرس می‌شود تا از آن‌ها در برابر ضربه محافظت شود. اگر به ال سی دی موبایل شما هم ضربه وارد شده است و چندین ترک بر روی آن به وجود آمده است اما همچنان تاچ و ال سی دی آن بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند، بهتر است موبایل خود را به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس بسپارید تا کارشناسان این مرکز تعویض گلس را انجام دهند.

تعویض هارد موبایل ایسوس

نشانه‌های احتمالی خرابی هارد موبایل ایسوس:

خرابی هارد گوشی هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. عوامل نرم‌افزاری که ممکن است به هارد گوشی آسیب وارد کنند شامل: ویروسی شدن گوشی و همچنین نصب برخی اپلیکیشن‌های نامعتبر و ویروسی می‌باشند. عوامل سخت‎‌افزاری هم که موجب آسیب‌دیدگی هارد گوشی و حتی سوختن آن می‌شوند شامل: آبخوردگی و وارد شدن ضربه به موبایل می‌باشند که در این صورت امکان از بین رفتن اطلاعاتی که در حافظه داخلی گوشی خود ذخیره کرده‌اید نیز وجود دارد.

اگر با هر یک از نشانه‌های خرابی هارد موبایل ایسوس مواجه شدید بهتر است عیب‌یابی و تعمیر هارد موبایل خود را به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس بسپارید. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس با عیب‌یابی دقیق منشأ مشکل هارد موبایل ایسوس را پیدا کرده و درصورت امکان به تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات آن می‌پردازند اما در غیر این صورت هارد این دستگاه را تعویض می‌کنند.

  • پاک نشدن اطلاعات گوشی بعد از ریست فکتوری
  • ریستارت شدن
  • هنگ کردن
  • خاموش شدن کامل گوشی بعد از ریست فکتوری
  • خاموش شدن ناگهانی گوشی
  • بالا نیامدن گوشی و گیر کردن آن بر روی لوگوی ایسوس
  • عدم امکان ریختن و برداشتن اطلاعات از روی گوشی
  • نمایش پیغام Encrypt Unsuccessful
  • نمایش پیغام Internal Storage Damaged
  • ویبره‌های متوالی
  • پریدن سریال گوشی (IMEI)
نمایندگی تعمیر گوشی ایسوس

تعمیر برد موبایل ایسوس

نشانه‌های احتمالی خرابی برد موبایل ایسوس:

  • از کار افتادن گوشی
  • بوت نشدن موبایل
  • خاموش شدن ناگهانی گوشی
  • روشن و خاموش شدن خود به خود موبایل
  • تخلیه شدن باتری موبایل با گرم شدن بیش از اندازه

قلب موبایل برد آن است که وظیفه کنترل تمامی اجزاء و بخش‌های این دستگاه را برعهده دارد. با این وجود بدیهی است که اگر دچار آسیب‌دیدگی شود موبایل شما به یک دستگاه بلااستفاده تبدیل خواهد شد و دست شما را توی پوست گردو می‌گذارد. مهم‌ترین عواملی که چنین بلایی سر برد گوشی می‌آورند شامل: گرمای بیش از حد، آبخوردگی، نصب بازی‌های سنگین بر روی گوشی و وارد شدن ضربه سنگین به موبایل می‌باشند.

اگر گوشی شما هم با نشانه‌های خرابی برد که به آن‌ها اشاره کردیم مواجه شده است بهتر است هر چه سریع‌تر آن را به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس ببرید تا تعمیرکاران این مرکز با عیب‌یابی دقیق و تعمیرات تخصصی مشکل آن را برطرف کنند. البته اگر برد موبایل شما سوخته باشد باید تعویض شود که هزینه بالایی دارد به همین دلیل اکثر تعمیرکاران موبایل ایسوس در این حالت به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند که یک گوشی جدید خریداری کنند.

تعویض CPU موبایل ایسوس

نشانه‌های احتمالی خرابی CPU موبایل ایسوس:

  • هنگ کردن مکرر گوشی
  • روشن نشدن گوشی

CPU یا همان پردازنده وظیفه پردازش تمامی عملیات‌هایی که در این دستگاه انجام می‌شود را برعهده دارد با این وجود اگر دچار مشکلی شود نمی‌تواند کارهایی که در این دستگاه انجام می‌شود را پردازش کند از این‌رو یا موبایل شما شدیداً کند می‌شود و نمی‌توانید با آن کار کنید یا اینکه خاموش می‌شود و روشن نمی‌شود. البته روشن نشدن موبایل زمانی رخ می‌دهد که CPU گوشی شما سوخته باشد که در این صورت راهی جزء تعویض آن وجود ندارد.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس با عیب‌یابی دقیق تشخیص خواهند داد که مشکل از پردازنده گوشی است یا خیر و اگر مشکل از پردازنده است امکان تعمیر آن وجود دارد یا باید تعویض شود؟ درصورتی که امکان تعمیر CPU وجود داشته باشد به صورت کاملاً حرفه‌ای به تعمیر آن می‌پردازند اما اگر سوخته باشد آن را تعویض می‌کنند. توجه داشته باشید که آبخوردگی گوشی و وارد شدن ضربه به آن از اصلی‌ترین دلایلی هستند که موجب خرابی پردازنده موبایل می‌شوند.

تعمیر میکروفون موبایل ایسوس

نشانه‌های خرابی میکروفون موبایل ایسوس:

  • خش خش کردن صدا
  • ارسال نشدن صدا
  • ارسال ضعیف صدا

کاری که میکروفون موبایل انجام می‌دهد این است که صدا را دریافت می‌کند و آن را به جریان الکتریسیته تبدیل می‌کند. زمانی که صدای میکروفون خش خش می‌کند یا زمانی که هیچ صدایی از میکروفون ارسال نمی‌شود یا صدای ارسالی خیلی ضعیف است به این معنا می‌باشد که میکروفون گوشی با مشکل مواجه شده است و نیاز به تعویض دارد.

البته در حالت اول یعنی خش خش کردن صدای میکروفون، راهی جزء تعویض این قطعه وجود ندارد در حالت دوم هم که هیچ صدایی از میکروفون ارسال نمی‌شود علاوه‌بر اینکه باید میکروفون را تعویض کرد باید آی سی درایو مدار میکروفون را نیز تعویض کرد. تنها در حالت سوم که صدای ارسالی از میکروفون کمی ضعیف است امکان دارد که با تعمیر میکروفون یا تمیز کردن گرد و غبار جمع شده داخل آن بتوان مشکل میکروفون را برطرف کرد.

تعویض صفحه نمایش موبایل ایسوس

یکی از پرمتقاضی‌ترین سرویس‌های مرتبط با گوشی‌های تلفن همراه، سرویس تعویض و تعمیر صفحه نمایش است. دلیل این امر نیز فراوانی وارد شدن ضربه‌های ناگهانی به گوشی‌هاست. با وارد شدن ضربه به گوشی، صفحه نمایش، جزو نخستین قطعاتی است که دچار شکستگی می‌شود. در صورت خرابی این بخش، نیاز است تا گوشی تلفن همراه بررسی شده و بسته به میزان خسارت وارد شده، گلس، ال سی دی و یا هر دو اینها تعویض شود.

توصیه می‌شود در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با تعویض صفحه نمایش موبایل ایسوس، به دلیل حساسیت‌های مرتبط با این بخش از دستگاه، صرفاً به مراکز تخصصی و مجاز تعمیرات موبایل ایسوس مراجعه نمایید. بی‌توجهی به این مسئله سبب دوچندان شدن اشکالات دستگاه و چه بسا خرابی کامل آن توسط تعمیرکاران نابلد می‌گردد.

تعمیر و تعویض باتری موبایل ایسوس

یکی دیگر از سرویس‌های تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان تعمیرات موبایل ایسوس، سرویس تعمیر و تعویض باتری است. به طور کلی در صورت خرابی باتری موبایل دو راه پیش پای کاربر وجود دارد. یک آنکه در صورت امکان، باتری دستگاه را با برخی روشهای سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر کند و دو آنکه، نسبت به تعویض باتری موبایل اقدام نماید. در صورتی که روش انتخاب شده، تعویض باتری موبایل باشد، بهتر است در این کار از نمونه اورجینال و شرکتی استفاده شود.

اگر شما نیز از کاربران گوشی های ایسوس هستید و در حال حاضر اشکالاتی در باتری دستگاه مورد استفاده تان بوجود آمده است می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل Asus  و حضور در پارت تخصصی مربوطه اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر موبایل ایسوس

تعمیر دوربین موبایل ایسوس

کار نکردن موبایل ایسوس ممکن است ناشی از وجود اشکالات سخت افزاری و یا نرم افزاری در این دستگاه باشد. تشخیص این مسئله –که اشکال پیش آمده سخت افزاری است یا نرم افزاری- صرفاً پس از بررسی موبایل ایسوس مشخص می‌گردد. در غالب موارد، اگر به دوربین موبایل ضربه‌ای وارد نشده باشد و دوربین دچار شکستگی نشده باشد، اشکالات پیش آمده در دوربین موبایل ایسوس با اندک تغییرات نرم افزاری رفع می‌گردد.

در صورت خرابی دوربین، پیش از مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل ایسوس، اطمینان حاصل کنید که آخرین ورژن برنامه بر روی دستگاه نصب شده و سیستم بروزرسانی گردیده است. تنظیمات برنامه دوربین را انجام دهید و مطمئن شوید که مشکل پیش آمده از نرم افزار نیست. از یک برنامه‌ی دیگر استفاده کنید و دوربین خود را تست نمایید. (برنامه‌ای که در آن بتوان از دوربین استفاده کرد). به سایت کمپانی سازنده گوشی مراجعه نمایید؛ شاید در این سایت اطلاعاتی جهت تعمیر دوربین گوشی ایسوس ارائه شده باشد.

بازیابی اطلاعات موبایل ایسوس

بازیابی اطلاعات موبایل یکی از سرویس‌های تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل ایسوس است. این سرویس، بسته به انتخاب صاحب دستگاه، به یکی از دو شیوه‌ی بازیابی با نرم افزار و بازیابی با pc3000 انجام می‌پذیرد. همانگونه که می‌دانید بازیابی اطلاعات با نرم افزارها معمولا رندوم‌وار است و تضمینی برای بازیابی کلیه اطلاعات توسط آنها نیست.

بنابراین در صورت مهم بودن اطلاعات از دست رفته، توصیه می‌شود، روش انتخابی، بازیابی اطلاعتن موبایل ایسوس با pc3000 باشد. همانگونه که می‌دانید pc3000 یکی از قدرتمندترین تجهیزات حال حاضر دنیا در حوزه ریکاوری اطلاعات است که متأسفانه مراکز معدودی در کشور ما به آن مجهز هستند. اگر چه بازیابی اطلاعات در این روش نیز به صورت صد در صدی نیست اما مطمئن‌ترین راه و امن‌ترین روش است.

دیگر خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس

  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری گوشی‌های تلفن همراه
  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌های موبایل
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه گوشی در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش گوشی
  • تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل ایسوس
  • برطرف‌سازی مشکلات هنگ کردن گوشی
  • ریست کردن گوشی تلفن همراه در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس
  • تعمیر USB در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس
  • و هرگونه خدمات و تعمیرات مرتبط با گوشی‌های تلفن همراه… .
  • تعویض قطعات SMDو قطعات پلاستیکی ( انواع کانکتورهای شارژ و  اسلات سیم‌کارت و اسلات‌ممری …) در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفح نمایش موبایل ایسوس
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • رفع مشکلات سیم کارت در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس
  • تعمیر و یا تعویض باتری ایسوس
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات موبایل ایسوس
  • فلش کردن، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار در گوشی‌های اندروید
  • رسوب‌زدایی موبایل با اولتراسونیک
  • شو‌سازی در باطری موبایل ایسوس
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس
  • تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات آن

مرکز تعمیرات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل ، نمایندگی رسمی تعمیرات انواع مدل های تلفن همراه در کشور است . این مرکز خدمات خود را از سال ها پیش آغاز نموده و اکنون به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح می باشد. ازین رو کاربران گوشی های هوشمند و سایر گوشی ها از سراسر کشور با این مرکز تماس گرفته و خدمات تخصصی تعمیرات موبایل خود را به نمایندگی تعمیرات موبایل می سپارند . از جمله برندهایی که متخصصین ما تبحر ویژه در آن دارند تعمیرات موبایل ایسوس می باشد.

مرکز تعمیرات موبایل به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌های مصوب و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد. در مرکز تعمیرات موبایل قطعات و خدمات تخصصی با بهترین قیمت و گارانتی ارایه می‌گردد. بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ‌نظیر تاچ و ال‌سی‌دی، سوکت شارژ، قاب و درب پشت با درجه کیفی عالی و اورجینال بوده و این مرکز از فروش کالاهای تقلبی و کارکرده به شدت خودداری می‌کند.

تعمیر گوشی asus

روند تعمیرات موبایل ایسوس

  • شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت و یا با مراجعه‌ی حضوری به این مرکز نسبت به تعمیر موبایل ایسوس خود اقدام نمایید.
  • کارشناسان تعمیر موبایل ایسوس در گام نخست پرسش‌هایی را در زمینه علل بروز نقص و افت عملکرد دستگاه از شما خواهند پرسید.
  • کارشناسان تعمیر موبایل ایسوس بررسی‌های اولیه خود را جهت پیدا کردن علل خرابی و بروز نقص انجام می‌دهند.
  • بررسی‌های ابتدایی به منظور برآورد هزینه ی تعمیرات موبایل ایسوس و اعلام آن به مشتریان گرامی انجام می‌پذیرد.
  • اقدامات و مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیرات موبایل ایسوس به مشتریان گرامی اعلام می‌گردد.
  • در صورت درخواست مشتری امکان سرعت‌بخشی به فرآیند تعمیر امکان‌پذیر است.
  • در صورت تأیید مشتری فرآیند تعمیر در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس آغاز می‌گردد.
  • تعمیرات انجام گرفته در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته صورت می‌پذیرد.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات داخلی موبایل، از آرشیو موجود در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس استفاده می‌گردد.
  • مرکز تعمیرات موبایل ایسوس آرشیوی جامع از تمامی قطعات اصلی و جانبی در اختیار دارد.
  • تمامی قطعات موجود در آرشیو مرکز تعمیرات موبایل ایسوس اورجینال و شرکتی می‌باشند.
  • پیش از اقدام به تعویض هریک از قطعات موبایل ایسوس، از صاحب گوشی کسب اجازه صورت می‌گیرد.
  • پس از اتمام فرآیند تعمیرات، موبایل به بخش تأیید نهایی تحویل داده می‌شود تا در این بخش کارکرد صحیح موبایل، بهبود و رفع مشکلات آن مورد تأیید کارشناسان قرار گیرد.
  • در صورت تأیید مهندسان فنی بخش تعمیرات، موبایل ایسوس برای ارسال به بخش «تحویل به مشتری» آماده می‌گردد.
  • کادر بخش «تحویل به مشتری» موبایل تعمیر شده را به مشتریان گرامی تحویل می‌دهند.
  • کادر بخش «تحویل به مشتری» ملزم به پاسخگویی به تمامی پرسش‌های مشتریان گرامی می‌باشند.

ویژگی‌های ذکر شده درباره‌ی نمایندگی ایسوس در نظرسنجی‌های انجام شده از مشتریان گرامی :

1.استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی در حین تعمیرات موبایل ایسوس

2.دارا بودن کادر فنی مجرب و متخصص در امر تعمیرات موبایل

3.دارا بودن پرسنل متعهد و مشتری مدار

4.پاسخگویی صبورانه به پرسش‌های مشتریان گرامی

5.پایبندی به اصول اخلاقی مشتری مداری

6.ارایه‌ی قیمت‌های منصفانه و شرکتی

7.انجام تعمیرات تخصصی ایسوس در کمترین زمان ممکن

8.سرعت بالا در ارایه‌ی خدمات و تعمیرات ایسوس

9.انجام کلیه‌ی تعمیرات ایسوس با ضمانت و گارانتی

10.کسب اجازه از صاحب کالا پیش از اقدام به تعویض قطعات

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس به قرار زیر است :

  • رفع مشکلاتی هنگ کردن گوشی ایسوس
  • رسوب‌زدایی موبایل
  • ریست کردن گوشی ایسوس
  • تعمیر سوکت USB در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس
  • تعویض آی سی های چسبی موبایل ایسوس
  • تعویض ال سی دی موبایل ایسوس
  • تعویض برد موبایل ایسوس
  • تعویض تاچ و ال سی دی موبایل ایسوس
  • تعویض قاب پشت موبایل ایسوس
  • تعویض قطعات موبایل ایسوس
  • تعویض میکروفون موبایل ایسوس
  • تعویض هارد موبایل ایسوس
  • تعمیرات آی سی تغذیه چسبی
  • تعمیرات آی سی صدا سوخته است
  • رفع ایراد اسپیکر مکالمه
  • رفع ایرادمشکلات باطری
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل ایسوس
  • رفع و تعمیر نواقص مربوط به میکروفن و اسپیکر موبایل ایسوس
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش گوشی
  • رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش موبایل ایسوس
  • اصلاح مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • رفع مشکلات مربوط به سیم کارت در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس
  • ترمیم و یا تعویض باتری موبایل ایسوس
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات موبایل
  • فلش کردن، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار گوشی ایسوس
  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی ایسوس در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری گوشی‌های تلفن همراه
  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌های موبایل ایسوس
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه گوشی در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل ایسوس
  • رفع مشکلات مربوط به اسپیکر موبایل ایسوس
  • رفع مشکلات بلوتوث موبایل ایسوس

تعمیرات نرم افزار موبایل ایسوس در نمایندگی ایسوس

  • رفع مشکل ریست شدن موبایل ایسوس
  • رفع مشکل عدم آنتن دهی موبایل ایسوس
  • سرویس اسپیکر موبایل ایسوس
  • برطرف کردن مشکل سوختن هارد موبایل ایسوس
  • رفع مشکلات مربوط به سوکت شارژ موبایل ایسوس
  • شوک دادن باطری موبایل ایسوس
  • رفع مشکل عدم توانایی در انتقال اطلاعات از موبایل به کارت حافظه
  • عیب یابی مشکلات تصاویر موبایل ایسوس و رفع آن
  • فلش نرم افزاری موبایل ایسوس
  • حل مشکل قطع و وصل شدن لایتِ موبایل ایسوس
  • رفع مشکلات بلوتوث در موبایل ایسوس
  • رفع مشکلات خاموشی موبایل ایسوس
  • تعمیرات نرم افزار موبایل ایسوس
  • حل مشکلات خاموشی موبایل ایسوس
  • موبایل هنگام خاموشی فقط شارژ می شود
  • رفع مشکلات مربوط به پرش آنتن موبایل ایسوس
  • رفع مشکل کار نکردن تاچ گوشی
  • رفع مشکل روشن شدن و بالانیامدن گوشی
  • رفع مشکل موبایل های ایسوس که شارژ نگه نمی دارند
  • بر طرف کردن ارور های موبایل ایسوس
  • بر طرف کردن مشکل موبایل ضربه خورده ایسوس
  • بر طرف کردن نویز صدا در موبایل ایسوس
  • برطرف کردن مشکل دکمه های موبایل ایسوس
  • برطرف کردن مشکل هنگ و ریست موبایل ایسوس
  • ترمیم هارد موبایل ایسوس
  • تست افت ولتاژ موبایل ایسوس
  • تست تغذیه قطعات موبایل ایسوس
  • تست صدای اسپیکر موبایل ایسوس
  • تعمیر mobile،تعمیر تغذیه موبایل ایسوس
  • تعمیر سوکت سیم کارت موبایل ایسوس
  • تعویض سوکت سیم کارت موبایل ایسوس
  • حل مشکل دوربین موبایل ایسوس
  • حل مشکل روشن خاموش شدن موبایل ایسوس
  • حل مشکل سوت کشیدن موبایل ایسوس
  • حل مشکل شکستگی فرم موبایل ایسوس
  • حل مشکل نویز در صدا موبایل ایسوس
  • حل مشکل وای فای موبایل ایسوس
  • حل مشکل ویروسی شدن موبایل ایسوس
  • حل مشکل کند کار کردن موبایل ایسوس
  • حل مشکل هنگ کردن موبایل ایسوس
  • رفع مشکل خاموش شدن موبایل ایسوس
  • حل مشکل خرابی میکروفون موبایل ایسوس
  • رفع ایراد خود به خود خاموش شدن موبایل ایسوس
  • تعمیرات نرم افزار موبایل ایسوس
  • رفع داغ شدن موبایل ایسوس
  • حل مشکل دکمه ولوم موبایل ایسوس
  • تعمیرات نرم افزار موبایل ایسوس
  • برطرف کردن مشکل دیر شارژ شدن موبایل ایسوس
  • رسوب زدایی موبایل ایسوس با اولتراسونیکرسوب
  • برطرف کردن گرفتگی دکمه های موبایل ایسوس
  • رفع مشکل آنتن دهی نرم افزاری موبایل ایسوس
  • تعمیرات موبایل های ایسوس که ضربه خورده و کار نمی کنند
  • تعمیرات عدم کارکرد ویبره موبایل ایسوس
  • تعمیر مموری کارت موبایل ایسوس
  • تعمیرات موبایل ایسوس در صورت عدم کارکرد تاچ
  • تعمیرات پروگرام موبایل ایسوس
  • تعمیرات کلید پاور موبایل ایسوس
  • تعمیرات پاور موبایل ایسوس
  • حل مشکل بوتوث موبایل
  • حل مشکل دوربین پشت موبایل ایسوس
  • تعمیرات موبایل های ایسوس که گرم شده و باتری خالی می کنند

تعمیرات موبایل ایسوس و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس با همکاری تیمی منسجم و متخصص، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز کاربران ایسوس در دو حوزه فروش و تعمیرات ایسوس است. «کیفیت همراه با تعهد» شعار اصلی نمایندگی ایسوس از بدو راه تاکنون بوده است. تمرکز عمده شرکت ایسوس بر ارائه خدمات مرتبط با تعمیر تولیدات ایسوس است. نمایندگی ایسوس در «بخش فروش» عرضه کننده انواع دستگاه های ایسوس، مواد مصرفی آنها و تجهیزات جانبی ایسوس است.
در «بخش تعمیرات» نمایندگی ایسوس ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات دستگاه های ایسوس نظیر تبلت، تلفن همراه، لپ تاپ و … است. خدمات ارائه شده در هر دو بخش فروش و تعمیرات همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت است. نمایندگی ایسوس برای آندسته از مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در نمایندگی را ندارند سرویس « تعمیر در محل ایسوس » را در نظر گرفته است. با استفاده از این سرویس صاحب کالا جهت دریافت خدمات تعمیرات ایسوس نیازی به حضور در نمایندگی ندارد و کارشناسان نمایندگی ایسوس خود به محل مورد نظر مشتری اعزام می گردند.

جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ایسوس

موبایل ایسوس یکی از محصولات ساخت این کمپانیِ بزرگ و محبوب است که همگام با دیگر کمپانی‌های بزرگ دنیا، در زمینه ساخت و تولید رایانه و تجهیزات جانبی آن فعالیت دارد. نامگذاری ایسوس که یکی از موفق ترین شرکت‌های جهان است، برگرفته از اسب بالدار افسانه‌ای یونانی به نام Pegasus است.

بر اساس برآوردهای انجام شده، شرکت ایسوس –موفق‌ترین شرکت کامپیوتری تایوان- سالانه حدود ۲ میلیون عدد مادربورد و ۱۵۰ هزار نوت بوک را روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کند. در حال حاضر شرکت ایسوس، به غیر از کشور مبدأ، محصولات خود را در دیگر کشورهای ۵ قاره‌ی جهان نیز توزیع می‌کند.

شرکت ایسوس علاوه بر موفقیت در زمینه تولید محصولات، در زمینه توزیع گسترده و مناسب تولیدات نیز در سطح جهانی بسیار موفق عمل کرده است. همین امر سبب شده تا محصولات ایسوس به راحتی در دسترس متقاضیان خود باشند. جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ایسوس را در این بخش مطالعه نمایید.

خدمات تعمیر گوشی در نمایندگی ایسوس

تعمیرات ایسوس و اخبار مرکز تخصصی ایسوس

مرکز تعمیرات ایسوس بخش اخبار را جهت افزایش رضایت کاربران در سایت قرار داده است . این اخبار توسط کارشناسان آگاه و مسلط به علم روز گردآوری شده اند . از این رو به یقین می توان گفت منابع دربرگیرنده ی این اخبار کاملا معتبر می باشد . هدف اصلی مدیریت نمایندگی از ارائه ی این اخبار، افزایش سطح دانش مشتریان محترم در زمینه ی تعمیرات مادر برد ایسوس می باشد . امید است بتوانیم از این طریق موجبات خشنودی هرچه بیشتر شما عزیزان را فراهم نماییم .

کارشناسان نمایندگی ایسوس ابتدا دستگاه معیوب کاربران را عیب یابی کرده سپس به رفع ایراد آن مبادرت می ورزند . همین امر موجب می گردد ایراد دستگاه به بهترین شکل رفع گردد . لازم به ذکر است ، تعمیرات مادر برد ایسوس با استفاده از آپشن سرویس در مرکز میسر است . به همین دلیل کاربر باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نماید .

کاربران گرامی می توانند با مراجعه به لینک تعمیرات ایسوس و اخبار مرکز تخصصی ایسوس ، وارد صفحه ی مربوط شده و از آخرین اخبار مرکز تخصصی ایسوس مطلع گردند.

نمایندگی ایسوس و مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسوس

مرکز تعمیرات موبایل ایسوس به دلیل حضور تیمی از زبده ترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار و بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از پیشروترین مراکز تعمیرات موبایل ایسوس مطرح سازد. کادر مجرب این مرکز در دوره های تخصصی-آموزشی آموزش دیده‌ و و پس از گذراندن آزمونهای حرفه ای در زمینه ساختار و تکنولوژی گوشی ‌های همراه، موفق به کسب گواهینامه های معتبر بین‌المللی گشته‌اند.

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس از پیشرفته ترین تجهیزات جهت کالیبراسیون، تعمیرات، تست، و کنترل کیفیت تلفن همراه بهره می‌گیرد و جهت تعمیر و ترمیم اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده می نماید. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه خطا و عیب در دستگاه خویش اعم از عیوب سخت افزاری و نرم افزاری، به مرکز تعمیرات موبایل ایسوس مراجعه و تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر را دریافت نمایید.

بالا بودن سطح کیفی خدمات در مرکز تعمیرات ایسوس به دلیل تأکید مدیریت این مرکز بر حفظ و پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان و مشترکان خویش است. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اطلاعات و مقالات مرتبط با تعمیر موبایل ایسوس و دیگر دستگاه های این برند را در بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسوس مطالعه نمایید.

تعمیرات ایسوس و سوالات متداول تعمیرات موبایل ایسوس

به اذعان بسیاری از همکارانِ فعال در حوزه تعمیرات، یکی از ویژگی های برجستۀ مرکز تعمیرات موبایل ایسوس مسئولیت‌پذیری و تعهد بالای کادر فنی آن در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی تلفن همراه و استفاده از قطعات اورجینال در زمان نیاز به تعویض قطعات است. این مرکز، بهره مند از آرشیو جامعی از تمامی قطعات اصلی و جانبی موبایل های ایسوس است تا در صورت نیاز به تعویض، قطعه سالم بی‌هیچ فوت وقتی در اختیار کارشناسان تعمیر قرار بگیرد.
آرشیو قطعات نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس دربردارندۀ مجموعه‌ کاملی از کلیه قطعات اورجینال سخت‌افزاری تمامی مدل‌های گوشی موجود در بازار است که شما را از مراجعه به دیگر نمایندگی‌های تعمیرات موبایل جهت تأمین هرگونه قطعه بی‌نیاز خواهید ساخت.
شما کاربر محترم می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل نرم‌ افزاری یا سخت افزاری در هر مدل از گوشی‌های تلفن همراه ایسوس، به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس مراجعه کنید تا مهندسان موجود در مرکز، پس از ارائه‌ی مشاوره‌های اولیه، در کمترین زمان ممکن، با کمترین هزینه و به بهترین شکل نسبت به بازسازی و تعمیرات موبایل شما اقدام نمایند. شما کاربران گرامی می توانید پرسش ها و ابهامات خویش در رابطه با تعمیرات موبایل ایسوس و دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

4/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed