جستجو کردن
Close this search box.

سرویس در محل ایسوس

سرویس در محل ایسوس جهت بهره مندی کاربران از خدمات در محل و منزل راه اندازی شده است . این یک پیشنهاد ویژه است  برای آن دسته از کاربرانی داریم که برای عیب یابی و رفع ایراد پیش آمده در دستگاه خود وقت زیادی ندارند . در بخش سرویس در محل ایسوس ،  کارشناسان ما در زمان و مکانی که از سوی شما تعیین میگردد حضور پیدا کرده و تعمیرات لازم را با نظارت شما انجام میدهند .  مرکز تعمیرات ایسوس به منظور ارائه خدمات پس از فروش تاسیس شده است .

هدف این واحد جلب رضایت کاربران با بکارگیری بهترین ابزارآلات و تجهیزات دنیا بوده است .نمایندگی ایسوس با برنامه ریزی دقیق موجبات آرامش مشتریان را فراهم ساخته است . مشتریان محترم برای استفاده از اپشن سرویس در محل ایسوس کافیست با نمایندگی مجاز ایسوس تماس بگیرند . پرسنل تعمیرات در محل  بنابر ظرفیت موجود اقدام به وقت دهی می نمایند . خدمات سرویس در محل ما شامل سرویس دوره ای محصولات ایسوس است . این مزده را به کاربران گرامی می دهیم که هزینه های اخذ شده  منصفانه بوده و باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه دریافت می گردد.

واحدهای تعمیرات ایسوس

واحدهای تعمیرات ایسوس در کارگاه هایی مجزا خدمات تعمیر را به کاربران گرامی ارائه می نمایند . در هر یک از این کارگاه ها خدمات تخصصی مربوط به یکی از محصولات ایسوس به کاربران گرامی ارائه می گردد. و کاربران جهت تعمیر هریک از محصولات باید به واحد مورد نظر مراجعه نمایند. به عنوان مثال  کاربران لپتاپ برای تعمیر دستگاه خود باید به واحد لپ تاپ مراجعه نمایند . این کارگاهها به ابزارآلات مدرن و درجه یک مجهز می باشد . همچنین واحد سرویس در محل ایسوس خدمات تخصصی سرویس در محل را به کاربران گرامی ارائه می نماید. تکنسینهای مرکز تعمیرات ایسوس با بکارگیری جدیدترین تجهیزات و تکیه بر مهارت خود بهترین خدمات ترمیم و بازیابی را ارائه مینمایند . جهت آشنایی با خدمات ما در هر واحد وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

سرویس در محل ایسوس

مزایای استفاده از سرویس در محل ایسوس

استفاده از خدمات سرویس در محل ایسوس ، مزایای متعددی دارد. در این بخش به ذکر برخی از این مزایا می پردازیم .  کاربر قبل از اعزام کارشناس به محل، میتواند با نمایندگی تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص خدمات سرویس در محل ایسوس دریافت کند. آشکار است از این طریق نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت. کاربران با دریافت خدمات ریکاوری در محل، میتوانند بر پروسه بازیابی نظارت داشته باشند.کارشناس اعزامی با آرشیوی کامل از قطعات جانبی  در محل حضور پیدا میکند . از این رو نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ قطعات جانبی  نخواهید داشت .

صرفه جویی در وقت و هزینه مهم ترین مزیت استفاده از خدمات سرویس در محل  می باشد . با استفاده از خدمات سرویس در محل ایسوس نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نمی باشد. با استفاده از این سرویس از مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … در حین جابجایی دستگاه ، پیشگیری میگردد. کارشناسان تعمیر اعزامی هیچ گونه محدودیتی در تعمیر دستگاه  نخواهند داشت .زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند. کارشناسان  مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آنها در حین تعمیر خودداری میکنند. پس از اتمام روند تعمیرات ، کارشناس  سرویس در محل ایسوس ،  راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد. علاوه بر این می ‌توانید پرسشهای خود را با تکنسین در میان گذاشته و پاسخ‌ مناسب  را دریافت نمایید.

خدمات سرویس در محل ایسوس

برخی از خدمات سرویس در محل ایسوس بدین شرح است:

  • سرویس دوره ای محصولات ایسوس در محل شما.
  • عیب یابی لپ تاپ ایسوس.
  • عیب یابی و تعمیرات آل این وان ایسوس در محل
  • تعمیرات کامپیوتر ایسوس در محل.
  • رفع ایراد لپتاپ در واحد سرویس در محل ایسوس.
  • حل مشکل آل این وان در واحد سرویس در محل ایسوس.
  • ترمیم و بازیابی پروژکتور .
  • تعمیر و بازیابی تجهیزات کامپیوتر.
  • راه اندازی شبکه در محل .
  • تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس در محل .

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس همواره در جهت کسب رضایت مشتریان گرامی گام برمی دارد . این مرکز با تشکیل تیمی زبده و  متخصص و به کارگیری تجهیزات مدرن ، به ارائه ی خدمات تعمیر و بازیابی دستگاه های تولید شده توسط کمپانی ایسوس می پردازد . لازم به ذکر است ، تمامی خدمات انجام شده در مرکز تعمیرات ایسوس به همراه ارائه گارانتی انجام می شود . نمایندگی ایسوس به ارائه خدمات سخت افزاری ، خدمات نرم افزاری و تعمیر فوق تخصصی تمامی قطعات می پردازد . نمایندگی ایسوس از گذشته تا کنون در صدر انتخاب کاربران بوده و موفقیت های ارزنده ای را کسب کرده است . به گونه ای که ، کمتر مرکز مشابهی را می توان یافت که توانایی رقابت با این شرکت را داشته باشد . مطالعه ی پیشینه ی این مرکز شاهدی جهت این ادعا است.

جهت مطالعه سایر صفحات در بخش اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ما را همراهی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed