جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات آل این وان ایسوس

این مقاله مربوط به تعمیرات آل این وان ایسوس و نحوه انجام این فرایند است. اگر از کامپیوترهای چندکاره این برند استفاده می کنید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد. آل این وان یک مانیتور دارد که تمامی اجزاء از جمله مادربرد، پردازنده، کارت گرافیک و … در آن جای گرفته اند. این ویژگی، AIOها را تا حد زیادی شبیه لپ تاپ کرده است. عواملی همچون نوسان برق، نفوذ رطوبت و آلودگی و … به راحتی این دستگاه و بخش های مختلف آن را معیوب می کنند.

به دلیل فشردگی قطعات، تعمیرات آل این وان ایسوس و سایر برندها باید با حساسیت و دقت بسیار بالایی انجام شود. بنابراین بهتر است تعمیر کامپیوتر چند کاره ایسوس را به افرادی محول کنید که در این زمینه آموزش دیده اند و تجربه و مهارت کافی دارند. تیم تعمیر آل این وان نمایندگی ایسوس در مرکز سخت افزار ایران، به شما کمک می کنند که ضمن رفع معایب این دستگاه، بدون هرگونه ایراد و مشکلی با آن کار کنید.

تعمیرات آل این وان ایسوس1

نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس

نمایندگی تعمیرات آلین وان ایسوس ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تمامی آل این وان های ایسوس به متقاضیان است. سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات آل این وان منحصر به موردی خاص نیست و کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه، نظیر ارتقا آلین وان ایسوس، تعمیر و تعویض قطعات آلین وان ایسوس، تعمیرات نرم افزاری ایسوس، خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED  انواع آل این وان، ترمیم و تعمیر هارد دیسک آل این وان  (مکانیکی و الکترونیکی)…  سیلندر، برد، رفع بدسکتور، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک و مواردی از این دست را شامل می‌گردد.

متقاضیان سرویس‌های مذکور و سایر سرویس‌های تخصصی مرتبط تعمیرات آلین وان ایسوس می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات آلین وان ایسوس تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت این سرویس ها را ثبت نمایند.

تعمیر آل این وان ایسوس در محل

خدمات تعمیر آل این وان ایسوس

اقداماتی همچون ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب برنامه ها، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و کرش کردن سیستم از جمله خدمات نرم افزاری تعمیر آل این وان ایسوس به شمار می روند. تعمیر دیسک سخت، تعمیرات نمایشگر، رفع مشکلات تصویر، تعمیر و تعویض تاچ در مدل های لمسی، تعمیر و تعویض رم، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر اسپیکر، تعویض فن و … هم خدمات سخت افزاری تعمیرات آل این وان asus هستند.

تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس

مادربرد قطعه ی مهمی از هر سیستم رایانه ایست که به سخت افزارهای مختلفی چون کارت گرافیک، کارت سی پی یو، رم ها، پورت‌ها، واحدهای ورودی و خروجی، درایو سی‌دی و دی‌وی‌دی  متصل شده و روند کاری آن ها را کنترل می نماید. خرابی های مادربرد می توانند بر اثر عوامل مختلفی چون استهلاک، نوسانات نامناسب منبع تغذیه و آب خوردگی پدیدار شوند.

تعمیرات مادربرد آل این وان ایسوس یکی از خدمات تخصصی نمایندگی رسمی ایسوس می باشد که در براساس معیارهای استاندارد ارائه می شود. چنانچه اقدامات تعمیراتی کارشناسان مجرب این مرکز در رفع مشکلات موجود در مادربرد دستگاه موثر واقع نگردد، فرآیند تعویض قطعه با نمونه ی اورجینال مشابه جهت بازیابی کارکرد سیستم انجام خواهد شد.

تعمیر و تعویض فن آل این وان ایسوس

صحت ساختار فن آل این وان برای خنک سازی حرارت حاصل از پردازش ها و عملکردهای گوناگون سیستم از اهمیت بالایی برخوردار است. بی‌توجهی به تعمیر فن و یا تأخیر در انجام این کار می تواند موجب بروز آسیب های جدی به سایر قطعات آل این وان شود. چرا که گرمای تولید شده توسط اجزای درونی آل این وان ممکن است کارکرد کلی سیستم را به خطر بیاندازد.

خرابی فن در اکثر مواقع با حرارت بیش از حد سیستم نمایان می گردد. نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس همواره آماده ی خدمت رسانی در راستای ترمیم و یا تعویض فن آل این وان های این برند بوده و تمامی مراحل مرتبط با بازیابی این قطعه را بر اساس معیارهای اصولی و استاندارد انجام می دهد.

تعمیر و تعویض فن آل این وان ایسوس

تعمیر نمایشگر آل این وان ایسوس

مشکلاتی همچون برفکی شدن، شطرنجی شدن و سایه دار شدن تصویر، اگر ناشی از خرابی کارت گرافیک نباشند، به خرابی نمایشگر یا آسیب دیدگی اجزای آن مربوط هستند. همچنین چشمک زدن مانیتور، افتادن یک خط عمودی یا افقی در صفحه مانیتور، وجود نقاط سیاه یا رنگی در تصویر (پیکسل سوختگی)، وجود پرش در تصویر و مواردی از این دست هم نشانه های دیگری هستند که با مشاهده و تکرار آنها باید به فکر تعمیر نمایشگر آل این وان ایسوس باشید.

تیم تعمیرات آل این وان ایسوس، برای ترمیم نمایشگر این دستگاه، قطعاتی همچون مین برد، کارت گرافیک، پاور یا مدارها را عیب یابی و ترمیم می کنند. البته گاهی هم امکان ترمیم وجود نداشته و راهی جز تعویض نمایشگر آل این وان ایسوس نیست.

تعمیر هارد آل این وان asus

یکی از اقدامات مهمی که در روند تعمیرات آل این وان ایسوس انجام می شود، تعمیر هارد است. خرابی های فیزیکی یا منطقی هارد دیسک، منجر به بروز مشکلاتی همچون کاهش سرعت سیستم، کندی اجرای برنامه ها، از بین رفتن اطلاعات یا محدود شدن دسترسی به آنها و کاهش سرعت انتقال اطلاعات و جابجایی فایل ها می شوند. در این شرایط، تعمیر هارد آل این وان asus در دستور کار قرار گرفته و این قطعه با روش های نرم افزاری و سخت افزاری، عیب یابی شده و ترمیم می گردد. سپس هارد با اقداماتی مثل یکپارچه سازی یا Defragment ، اصلاح سطح پلاتر، جراحی هارد، بازیابی اطلاعات و … ترمیم و یا به طور کلی تعویض می شود.

تعمیر هارد آل این وان asus

تعمیر مانیتور آل این وان ایسوس

در برخی مواقع ممکن است مانیتور آل این وان ایسوس با بروز علائمی چون برفکی شدن و نمایش تصاویر سایه دار از کارکرد صحیح خود دور شود. تشخیص این موضوع که صفحه ی نمایش سیستم قابل ترمیم است یا خیر، نیازمند عیب یابی جامع دستگاه و میزان آسیب وارده به مانیتور است. چنانچه مشکل پیش آمده جزیی و قابل رفع باشد، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس اقدامات تعمیراتی را با استفاده از تجهیزات کاری سازگار با صرف مدت زمان کمی انجام می دهند. لازم به ذکر است که در صورت ضرورت انجام فرآیند تعویض مانیتور در راستای بازیابی کارایی سیستم، پروسه ی جایگزینی با قطعه ی اورجینال مشابه انجام خواهد شد.

بازیابی عملکرد کارت گرافیک آل این وان ایسوس

از دیگر خدمات قابل دسترس در نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس تعمیر کارت گرافیک موجود در این نوع از سیستم های رایانه ایست. کارت گرافیک قطعه ی مهمی در هر کامپیوتر است که وظیفه ی نمایش تصاویر و قابلیت های مختلف کامپیوتر را بر عهده دارد. در واقع تمامی تصاویر، فونت های نوشتاری ، گرافیک ها و هر آنچه که در آل این وان دیده می شود، حاصل کارکرد کارت گرافیک تعبیه شده در آن است.

از آنجا که این قطعه در انجام اکثر فرآیندهای آل این وان نقش دارد، خرابی آن برای کاربر می تواند بسیار مشکل ساز باشد. بررسی و تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسوس امری تخصصی است که از عهده ی کاربران عادی خارج می باشد. بروز هرگونه اشتباه در روند این فرآیند احتمال دارد منجر به ایجاد ایرادات بزرگی در کارایی سیستم آل این وان گردد. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس پس از عیب یابی کارت گرافیک معیوب، مراحل بازیابی این قطعه را در بالاترین سطح کیفی ممکن شکل می دهند.

سوالات رایج کاربران آل این وان asus

چرا صفحه ی نمایش آل این وان ایسوس تصویری نشان نمی دهد؟

معضل تصویر نداشتن نمایشگر آل این وان به دلایل متعددی رخ می دهد که باید تک به تک مورد بررسی قرار گیرند. خرابی ال سی دی، مین برد، فلت، پاور مانیتور و کارت گرافیک پدید آورنده ی تصاویر آل این وان می باشند. بروز هر گونه اختلالی در یکی از این اجزای ذکر شده به قطعی تصویر مانیتور آل این وان می انجامد. نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس طی مراحل عیب یابی ریزبینانه کوچک ترین اختلالات ساختاری آل این وان های ایسوس را شناسایی کرده و در سطح کیفی بی نظیری برطرف می نماید. اگر نیاز به تعویض قطعه ای نیز در این بین وجود داشته باشد، کارشناسان ما با استفاده از نمونه های اورجینال مشابه فرآیند جایگزینی را انجام خواهند داد.

چرا آل این وان ایسوس روشن نمی شود؟

کامپیوترهای چند کاره در مقایسه با رایانه های معمولی رومیزی از حساسیت ساختاری بیشتری برخوردارند. تجمیع قطعات مهم رایانه چون  cpu، مادربرد، کارت گرافیک و … در قالب یک مانیتور، احتمال افزایش حرارت، خرابی این قطعات و درنتیجه بروز مشکلات فنی را افزایش می دهد. یکی از این مشکلات فنی که ممکن است برای هر کاربری رخ دهد، روشن نشدن آل این وان است. خرابی هارد دیسک، اتصالی های درونی، مشکلات پاور و تداخلات قطعات مادربرد از دلایل اصلی روشن نشدن آل این وان ها هستند. با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس می توانید در مدت زمان کوتاهی چنین ایراداتی را برطرف سازید.

علت پیدایش مشکل صفحه آبی در آل این وان ایسوس چیست؟

مشکل صفحه آبی خطایی است که باعث از کار افتادن سیستم و ریستارت شدن اجباری آن می شود. صفحات آبی اغلب به دلیل بروز مشکلاتی در سخت افزار کامپیوتر و ایرادهایی در نرم افزار درایورها به وقوع می پیوندند. در صورتی که با ریست کردن ویندوز و نیز به روزرسانی درایورهای رایانه همچنان با مشکل صفحه آبی رو به رو هستید، با کارشناسان واحد پشتیبانی نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس تماس بگیرید تا با استفاده از سرویس های تعمیر در محل این دپارتمان از ایرادات مرتبط با بروز صفحه آبی رهایی بیابید.

چرا تصاویر نمایشگر آل این وان ایسوس تغییر رنگ می دهند؟

اصلی ترین علت تغییر رنگ صفحه نمایش آل این وان، خرابی کارت گرافیک آن است. البته در این میان سلامت ساختار مانیتور نیز حائز اهمیت است. برای تعمیر خرابی های تصویر آل این وان تیم فنی نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس ابتدا به سراغ بررسی کابل VGA سیستم می روند. سپس وضعیت پورت مربوطه بررسی می گردد. اگر اختلالی در موارد ذکر شده مشاهده نشود، تغییر رنگ مانیتور آل این وان ناشی از ناکارآمدی کارت گرافیک و دیگر اجزای داخلی مانیتور خواهد بود. در هر حال مشکل هر چه که باشد؛ در نمایندگی تعمیر آل این وان asus قابل حل است.

کاربرد کامپیوترهای ALL IN ONE چیست؟

در اینجا این سوال مطرح است که ؛ کاربرد کامپیوترهای ALL IN ONE چیست ؟ و بیشتر در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند ؟ آل این وان ها برای محیط های اداری مانند : مراکز آموزشی ، ادارات ، بانک ها ، رستوران ها و … مناسب هستند . علاوه بر این ؛ آل این وان می تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها و کاربران حرفه ای که به فضای کابری بالایی نیاز دارند ، باشد.

بنابراین در صورتی که نامنظم بودن و شلوغی میز کامپیوتر شما را آزار می دهد، یا می خواهید فضای اندکی را به رایانه ی خود اختصاص دهید کامپیوترهای چندمنظوره ی آلین وان می توانند بهترین گزینه برای شما باشند. هم اکنون شرکت های مختلفی چون ؛ ایسر، ایسوس، لنوو، ام اس ای و… ای مک اپل در بازار رایانه های چند منظوره حضور دارند . هر کدام از این برندها با توجه به قابلیت های مجزایی که دارند ، قیمت های گوناگونی را در نظر گرفته اند . از میان این برندها ، ام اس ای و ایسوس تنوع بالاتری نسبت به مدل و قیمت کامپیوترهای چندمنظوره دارند.

چرا آل این وان ایسوس هنگ می کند؟

هنگ کردن آل این وان ایسوس یا هر سیستم کامپیوتری دیگری می تواند هم منشأ سخت افزاری و هم نرم افزاری داشته باشد. برای مثال کافی نبودن ظرفیت هارد یا ایراد در پردازنده و کارت گرافیک می تواند منجر به هنگ کردن دستگاه شود. از طرف دیگر نصب برنامه های مخرب و ویروسی شدن سیستم از دلایل شایع این مشکل هستند.

رفع مشکلات آل این وان ایسوس

  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع آل این وان ایسوس یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی
  • انواع بایوس آل این وان ایسوس
  • تعمیرات گرافیگ انواع ALL IN ONE PC و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ آل این وان ایسوس
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED انواع آل این وان ایسوس
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر نوت بوک ( آداپتور نوت بوک )
  • تست کامل قطعات الکترونیکی انواع آل این وان ایسوس و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد انواع آل این وان ایسوس از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی آل این وان ایسوس
  • تست کامل LCD و LED انواع آل این وان ایسوس جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی انواع آل این وان ایسوس جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات .
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال آل این وان ایسوس
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره انواع آل این وان ایسوس
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک انواع آل این وان ایسوس
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل انواع آل این وان ایسوس

تعویض قطعات آل این وان ایسوس

  • تعمیر صفحه نمایش انواع آل این وان ایسوس
  • تعمیر کارت گرافیک انواع آل این وان ایسوس
  • تعمیر کی برد انواع آل این وان ایسوس
  • تعمیر صفحه لمسی انواع آل این وان ایسوس
  • ارتقاء انواع آل این وان ایسوس
  • تعمیر درایو انواع آل این وان ایسوس
  • تعمیر هارد انواع آل این وان ایسوس
  • تعمیر و تعویض مادربرد آل این وان ایسوس
  • تعمیر بلندگو انواع آل این وان ایسوس
  • مشکلات مربوط به کار نکردن کیبرد و عیب یابی و تعمیر آن
  • تعویض کیبرد و تاچ آل این وان ایسوس
  • تعویض LCD شکسته آل این وان ایسوس
  • رفع مشکلاتی که کیبورد در اثر ورود چای یا مایعات دیگر پیدا می کند.
  • عیب یابی انواع IO – SOUTH BRIDGE -NORTH BRIDGE – CPU SOCKET
  • تعمیر و تعویض انواع درایو نوری DVD-RW آل این وان ایسوس
  • تعمیر و تعویض انواع سی پی یو آل این وان ایسوس
  • تعمیر و تعویض انواع مادربرد آل این وان ایسوس
  • تعمیر و تعویض انواع رم آل این وان ایسوس
  • عیب یابی عدم نصب ویندوز – هنگ کردن – تصویر ندادن NOT BOOT- روشن نشدن NO POWER
  • عیب یابی انواع آل این وان ایسوس که روشن میشوند اما بعد از جند ثانیه خاموش میشوند.
  • رفع مشکل بوت نشدن آل این وان ایسوس
  • تعویض انواع قطعات الکترونیکی ( خازن – مقاومت – دیود – ترانزیستور – فت – ماسفت – کریستال و… ) آل این وان ایسوس
  • ولتاژهای مهم و نحوه عیب یابی آنها

دیگر خدمات تخصصی تعمیر all in one ایسوس

  • تعمیرات آل این وان ایسوس در مواقع روشن نشدن دستگاه که به اصطلاح به آن No power می گویند.
  • تعمیرات آل این وان ایسوس در مواقعی که روشن می شود ولی بوت نمی شود . ( Power but no boot)
  • تعمیرات آل این وان ایسوس بخاطر ندادن تصویر از پورتهای مختلف و LCD آل این وان ایسوس که معمولا مربوط به گرافیک آل این وان ایسوس می باشد .
  • تعمیرات آل این وان ایسوس در خاموش شدن ناگهانی آل این وان ایسوس در حین انجام کار ( Random power off )
  • تعمیرات آل این وان ایسوس بابت دمای بالای آل این وان ایسوس تا حدی که باعث هنگ کردن آن می شود (Over Heat )
  • hp-omniتعمیر آل این وان ایسوس جهت مشکلی همچون نداشتن خروجی صدا (No Sound )
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) آل این وان ایسوس
  • رفع مشکلات مدار SOUND انواع آل این وان ایسوس و رفع مشکلات مدار LAN انواع آل این وان ایسوس
  • رفع مشکلات مدار RTC آل این وان ایسوس و رفع مشکلات مدار CLOCK آل این وان ایسوس
  • رفع مشکلات مدار POWERING آل این وان ایسوس
  • رفع مشکلات مدار PWM آل این وان ایسوس
  •  
  • تعمیرات آل این وان ایسوس به علت بروز مشکلاتی همچون عدم برقراری مادربرد با کلیه قطعات اینترنال و اکسترنال
  • تعمیرات آل این وان ایسوس بابت مشکلاتی همچون کم نوری صفحه (LCD dimming)
  • تعمیرات آل این وان ایسوس به دلیل خرابی wifi / modem / BT و …
  • تعمیرات آل این وان ایسوس بدلیل خرابی اینورترها و بروز مشکلات در تصویر (Bad Inverter ) و …
  • تعمیرات آل این وان ایسوس بابت بروز مشکلاتی در چیپ ها از قبیل قلع مردگی که اقدام به ریبال چیپ مورد نظر می نماییم و یا بروز مشکلاتی در تغذیه چیپ مورد نظر که اقدام به شناسایی مدار باک مورد نظر و تعویض قطعه معیوب می نماییم.
  • تعمیرات آل این وان ایسوس بابت مشکلاتی همچون خرابی سیلندر ، برد .
  • رفع مشکلات مدار تامین کننده ولتاژ CPU آل این وان ایسوس
  • تعمیر گرافیگ آل این وان ایسوس
  • تعمیرات هارد دیسک آل این وان ایسوس ( مکانیکی و الکترونیکی ) سیلندر ، برد و . . .
  • رفع بدسکتور انواع آل این وان ایسوس
  • بازیابی اطلاعات انواع آل این وان ایسوس
  • تست سلامت انواع هارد دیسک انواع آل این وان ایسوس

تعمیر تخصصی آلین وان Asus

  آل این وان به انگلیسی ( All-in-one PC)، یک کامپیوتر یکپارچه ی رومیزی است که صفحه نمایش آن به کیس متصل می باشد. کیس وظیفه ی پردازش سیستم را به عهده دارد و سایر قطعات داخل آن قرار دارند. از رایانه های محبوب این گروه می توان به؛ کامپیوتر اصلی مکینتاش و همین طور آی مک اشاره کرد . این رایانه ها قابل حمل بوده و فضای کمتری را اشغال می کنند. اما توانایی محدودی برای بالابردن و ارتقاء کیفیت خود دارند . این مشکل در نسل های جدید یارانه های یکپارچه تا حدودی رفع شده است.

از کامپیوترهای آلین وان با عنوان کامپیوترهای یکپارچه و کامپیوترهای بدون کیس نیز یاد می شود. ALL IN ONE PC امروزه جایگاه پررنگی در بازار کامپیوتر دارد و از نشانه های آن تنوع برندها و وجود مدل های مختلف آل این وان در بازار است. حضور این محصول در بازار ایران نسبت به سال های گذشته افزایش چشم گیری داشته است. ALL IN ONE PC مورد توجه کاربران از گروه های گوناگون قرار گرفته و استقبال خوبی از آن شده است. این محصول با قیمت های متفاوتی ارائه می شود و همین امر انتخاب یک آل این وان مناسب را برای کاربران دشوار می کند.

واحد تعمیرات آل این وان ایسوس

واحد تعمیرات آل این وان ایسوس 

تعمیرات آل این وان ایسوس اگرچه ادعای بسیاری از مراکز تعمیر و فعالان این حوزه است لیکن شما کاربران گرامی می‌بایست آگاهانه عمل کرده و از تحویل دستگاه خود به مراکزی که تعهدی نسبت به تعمیرات خود ندارند خودداری ورزید. چنین مراکزی، غالباً تعهدی نسبت به فعالیت‌های کادرفنی خویش و اشتباهات آنان نداشته و در صورت خرابی دستگاه و عدم حصول نتیجه از عملیات تعمیر، پاسخگوی شما نخواهند بود.

از این‌رو در صورتی که شما نیز یکی از کاربران دستگاه آل این وان ایسوس هستید اما دستگاه شما به هر دلیل دچا نقص در عملکرد و یا اختلال گشته است، به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت اِعمال تعمیرات و دریافت تخصصی ترین خدمات این حوزه، به مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس مراجعه نمایید. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

جدیدترین آل این وان های ایسوس 

نمایندگی ایسوس ارائه دهنده کلیه خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیر، ارتقاء، بهبود و بهسازی محصولات شرکتی است که بزرگترین کمپانی تولید کننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است. محصولات اصلی این شرکت عبارتند از مادربرد، مادربرد سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ تاپ، نمایشگر کریستال مایع، کارت ویدیو، تلفن همزاه، دیسک گردان های نوری، روتر ارتباط بی سیم، قطعات شبکه و …. .

شرکت ایسوس (ایسوستک) توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه ای ایسر مشغول بودند، راه اندازی گشت و در حال حاضر با پشت سرگذاشتن فراز و نشیب های بسیار صادرکننده محصولات خویش به پنج قاره جهان است. جدیدترین محصولات نمایندگی ایسوس به صفحه ی مربوطه مراجعه نمایید. 

مقالات آموزشی  تعمیر آل این وان ایسوس 

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛

تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد. کارشناسان ما در این مرکز اقدام به تدوین و ارائه مقالاتی در باب دستگاه های ایسوس نموده اند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسوس آنها را دریافت دارید.

 سوالات متداول تعمیرات آل این وان ایسوس

یک مرکز مجاز در زمینه تعمیرات ایسوس می‌بایست ضمن بهره‌مندی از کارشناسان زبده و متخصص در امر تعمیرات این دستگاه، پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر را نیز بر اساس استانداردهای بین‌المللی در اختیار داشته باشد. بعلاوه این مرکز می‌بایست نسبت به تمامی خدمات ارائه شده توسط کادر فنی خویش متعهد بوده و به عبارتی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیرات خویش را گارانتی و ضمانت نماید.

این امر زمینه‌ساز اطمینان کاربران و هموطنان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط یک مرکز مجاز تعمیرات ایسوس ‌می‌گردد. مرکز تعمیرات ایسوس کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه اختلال و ایراد ایجاد شده در دستگاه‌ خویش را برطرف سازید و از مراجعه به مراکز دیگر بی نیاز گردید. شما کاربران گرامی می توانید سوالات متداول تعمیرات آل این وان ایسوس و دیگر محصولات این برند را با کارشناسان ما درمیان بگذارید و تخصصی ترین پاسخ های ممکن را دریافت نمایید.

سوالات متداول تعمیرات آل این وان ایسوس

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس در راستای ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز کاربران، علاوه بر بکارگیری مهندسان مجرب و متعهد این حوزه، تمامی آنها را ملزم به رعایت اصول مشتری ‌مدار ساخته است تا ضمن ارائه‌ بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر، رضایت مشتریان گرامی را نیز کسب کند. از همین روست که در نمایندگی ایسوس می توان تمامی ویژگی‌ های یک سازمان‌ مشتری مدار را مشاهده کرد؛ ویژگی‌هایی نظیر:

  • بالا بردن سطح کیفی خدمات با بهره‌مندی از کادر متعهد و مجرب
  • ارتقاء سطح کیفی خدمات با استفاده از تجهیزات پیشرفته تعمیر
  • انعطاف‌پذیری در بخش تعمیرات ایسوس
  • انجام تعمیرات ایسوس بر اساس استانداردهای جهانی
  • ارائه‌ی اطلاعات پیش‌نیاز به صورت شفاهی، مکتوب، سی دی و …
4.7/5(28 امتیاز)