جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس

تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس در نمایندگی ایسوس و توسط متخصصین تعمیرات لپ تاپ انجام می گردد. در صورتی که آسیب وارد شده شدید باشد و تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس امکان پذیر نباشد ، تعویض لولا با قطعه ی اورجینال و با کیفیت انجام خواهد گرفت. لولا در لپ تاپ جزء قطعات مکانیکی و پر اصطحلاک این دستگاه ها به شمار می رود و این امر به دلیل فشار و وزن زیادی است که روزمره تحمل می کنند، در نتیجه به مراقبت و توجه احتیاج دارند و هر از چند گاهی باید از بابت سفتی، شلی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس شود.

این امر باعث می شود از شکستگی و خرابی آنها جلوگیری شود. بیش از حد سفت یا شل بودن لولا نه تنها منجر به شکستن لولا می شود، بلکه در بیشتر موارد به بخش­های پلاستیکی بدنه لپ تاپ نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد می آورد. حتی گاهی دیده شده به دلیل شکستگی لولا و یا مطلوب نبودن وضعیت آن، کابل انتقال تصویر (فلت) صفحه نمایش که معمولا از کنار یکی از لولا ها می گذرد، پاره شده و باعث اتصال و آسیب فراوان در ماردبورد لپ تاپ شده است.

خدمات واحد تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس و تعمیر قاب تبلت ایسوس و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
تعمیر لولا لپ تاپ ایسوس
تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس ( انواع لپ تاپ ایسوس به صورت تاشو و گردشی )
تعویض قاب انواع لپ تاپ ایسوس
تعویض لولای انواع لپ تاپ ایسوس
ترمیم و رفع شکستگی لولای لپ تاپ ایسوس
جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب لپ تاپ ایسوس و قاب تبلت ایسوس و تمامی قاب های پلاستیکی
ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی ایسوس
 
نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس سرویس  سال هاست به ارائه ی خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیر ، ترمیم ، ریکاوری انواع لپ تاپ های ایسوس را به کاربران ارائه می نماید. این مرکز یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس و تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس می باشد.  مرکز تعمیرات ایسوس با سال ها سابقه و با حضور کادری مجرب ، خدمات خود را در زمینه تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس و تعمیر قاب لپ تاپ ایسوستعمیر لولای نوت بوک و تعمیر قاب نوت بوک و انواع خدمات ترمیمی و جوش پلاستیک در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه همکاران و هموطنان گرامی ارائه می نماید. جهت آشنایی با  واحدهای تعمیرات ایسوس ما را همراهی نمایید.

لینک های مرتبط : مرکز تعمیرات لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

Rate this post