جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج

مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج ارائه‌دهنده پیشرفته‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری به کاربران لپ تاپ های ایسوس است. هموطنان گرامی ساکن در شهر کرج می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در لپ تاپ مورد استفاده خویش به مرکز تعمیرات لپ تاپ Asus  در شهر کرج مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

مراجعان محترم، پس از حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج ، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت مذکور راهنمایی می شوند تا سرویس های تخصصی مورد نیاز بر لپ تاپ معیوب‌شان اِعمال گردد. نقطه اشتراک هر دو پارت، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج و تهران

شماره تماس مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج

شماره تماس مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج ، در بالای همین وب سایت و در بخش «تماس با ما» درج شده است. در ذیل وبسایت نیز یک شماره تماس درج گردیده که اگر چه مربوط به مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ ایسوس است اما امکان ثبت درخواست شما از طریق این خط وجود دارد. (هماهنگی ارسال کارشناس توسط مرکز سخت افزار ایران صورت گرفته و از مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس انجام می‌پذیرد).

تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج و گارانتی خدمات

جهت آسودگی خاطر مراجعان از کیفیت خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج ، کلیه سرویس‌های ارائه شده در این مرکز گارانتی و ضمانت شده است. این گارانتی شامل کلیه خدماتی است که در این مرکز ارائه می‌گردد (جز درمواردی خاص نظیر بازیابی اطلاعات که کیفیت سرویس بستگی به اشکال پیش آمده و نوع برخورد کاربر با دستگاه دارد). گارانتی تعمیر لپ تاپ ایسوس، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت.

بنابراین در صورتی که لپ تاپ شما، توسط کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج تعمیر شود و پس از تعمیر، مجدداً دچار اشکال شود، می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما، درخواست خود مبنی بر نیاز مجدد به سرویس دستگاه خود را ثبت نمایید. (سرویس رایگان مجدد، منوط به آن است که کارشناس تعمیر تشخیص دهد که دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده باشد و اشکال پیش آمده پیرو تعمیراتی است که پیش از این لحاظ شده است).

تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج

خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس در کرج

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات، ارتقاء لپ تاپ و … را شامل می‌گردد. مهندسان حاضر در مرکز تعمیرات لپ تاپ، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ‌تاپ‌ها را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن می‌رسد.

هدف نهایی مرکز تعمیر ایسوس در کرج ترمیم و تعمیر قطعات معیوب لپ‌تاپ‌ها است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. اما از سویی دیگر، در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس در کرج

از خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ در کرج، تعمیر مادربرد است. بی شک این قطعه را می توان اصلی ترین قسمت دستگاه به شمار آورد. مادربرد به عنوان قلب دستگاه با تمامی قطعات در ارتباط بوده و علاوه بر اینکه خود متشکل از قطعات الکترونیکی است، برخی از قطعات دیگر نیز بر روی آن قرار می گیرند. سی پی یو، گرافیک، هارد، رم و بایوس مهمترین بخش هایی هستند که با مادربرد در ارتباط تنگاتنگ قرار دارند.

بر همین اساس هر گونه مشکل و ایراد در این قطعه می تواند عملکرد سایر قطعات را تحت تأثیر قرار داده و مشکلاتی برای لپ تاپ به وجود آورد. تعمیر مادربرد از حساس ترین تعمیرات لپ تاپ محسوب می شود که در طی آن ممکن است قطعاتی نظیر چیپ های شمالی و جنوبی، آی سی ها و دیگر قطعات تعویض شوند.

تعمیر گرافیک لپ تاپ ایسوس در کرج

تعمیر گرافیک لپ تاپ از دیگر خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج است. گرافیک که از آن به عنوان واحد پردازش بصری و GPU هم یاد می شود، پردازش تصویر لپ تاپ را بر عهده دارد. از این نظر اگر گرافیک دچار مشکل شود با مشکلاتی در تصویر و پردازش امور گرافیکی مواجه خواهید شد.

قطع شدن تصویر، بهم ریختگی رنگ ها، هنگ کردن سیستم هنگام اجرای بازی ها و مواردی از این دست از نشانه های ایراد در گرافیک دستگاه می باشد. در اغلب لپ تاپ های ایسوس، گرافیک به صورت چیپ بر روی مادربرد قرار گرفته است. از این نظر، تعمیر آن بسیار سخت و حساس می باشد. حتی گاهی اوقات برخی مشکلات آن قابل رفع نبوده و نیاز به تعویض مادربرد وجود دارد.

تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس در کرج

لولا قطعه ای است که بدنه لپ تاپ و ال سی دی را به هم متصل کرده و امکان باز و بست دستگاه را فراهم می کند. این قطعه معمولاً از جنس پلاستیک است اما در برخی مدل ها از فلز نیز در آن استفاده شده است. ایراد در لولاها بسیار مهم است و باید به موقع برای رفع مشکل آن اقدام کرد.

در صورت خرابی و شل شدن لولاها ممکن است صفحه نمایش با بدنه اصلی برخورد کرده و موجب خرابی ال سی دی و کیبورد شود. همچنین کابل فلت نیز از کنار لولاها عبور می کند و در صورت خرابی لولا ممکن است آن نیز آسیب ببیند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس در کرج

کیبورد اگرچه ظاهری ساده دارد اما تعمیر آن بسیار پیچیده و تخصصی است. کیبورد یا صفحه کلید مجموعه ای از کلیدهای اعداد، حروف و کلیدهای عملکرد ویندوز است. با استفاده از کیبورد تمامی اطلاعات تایپی و دستوری به سیستم وارد می شود. با این حال، کیبورد قطعه آسیب پذیری نیز محسوب می شود و ممکن است در اثر عواملی دچار مشکل شود.

لازم است بدانید که همیشه امکان تعمیر کیبورد وجود ندارد و این موضوع بستگی به میزان آسیب دیدگی آن دارد. کارشناسان ابتدا کیبورد را مورد بررسی و عیب یابی قرار داده سپس با توجه به نوع و میزان آسیب وارد آمده، اقدامات لازم را برای تعمیر یا تعویض آن انجام می دهند.

نمایندگی لپ تاپ ایسوس

نمایندگی لپ تاپ ایسوس با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات مرتبط با این محصول، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری مورد نیاز را به کاربران لپ تاپ های ایسوس ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیرات ایسوس به هر یک از اشکالات مرتبط با این محصول سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک سرویس به کاربران ارائه گردد و بدین ترتیب کیفیت خدمات مرتبط با آن ارتقاء یابد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی لپ تاپ ایسوس و مراجعه به پارت مربوطه، تمامی سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز، -نظیر فروش لپ تاپ ایسوس، تعمیر لپ تاپ ایسوس، بهسازی عملکرد و تعویض قطعات لپ تاپ ایسوس و …. – را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

 نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی ایسوس در تهران مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند.

Rate this post