اشتراک گذاری

لپ تاپ Asus Vivobook S510

ایسوس از لپ تاپ Vivobook S510 رونمایی کرد. این لپ تاپ مجهز به نسل هفتم پردازنده‌های اینتل بوده و سیستم عامل ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض روی آن اجرا می‌شود. لپ تاپ جدید ایسوس ویووبوک اس طراحی زیبایی دارد و برای کاربرانی که ظاهر لپ تاپ برایشان مهم است گزینه ی مناسبی است.

این لپ تاپ شباهت زیادی به مک بوک دارد. وزن لپ تاپ Asus Vivobook S510 1.5 کیلوگرم و ضخامت آن نیز ۷٫۸ میلی‌متر است. ویوو بوک اس برای افرادی طراحی شده است که دائما در رفت و آمد هستند و به همین دلیل وزن آن فقط ۱.۵ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ ایسوس Vivobook S510

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: لپ تاپ های مناسب تولید محتوا

مشخصات لپ تاپ Asus Vivobook S510

در مورد مشخصات لپ تاپ  Asus Vivobook S510 باید گفت : نمایشگر این دستگاه ۱۵.۶ اینچی است و از پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل Core i7-7500U بهره می‌برد. حافظه‌ی رم این لپ‌تاپ، ۱۶ گیگابایت از نوع دی‌دی‌آر ۴ و کارت گرافیک در نظر گرفته‌شده برای آن، انویدیا جی‌فورس ۹۴۰ ام‌ایکس است. حافظه‌ی داخلی ویوو بوک اس شامل دو ترابایت + ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی پرسرعت اس‌اس‌دی است.

نازک بودن حاشیه‌های صفحه نمایش نیز نکته دیگری است که باعث زیبایی در طراحی این لپ تاپ ایسوس شده است. از طرفی وزن و ضخامت کم آن نیز، ویوویوک را تبدیل به لپ تاپی کرده که به آسانی قابل حمل بوده و می‌تواند برای بسیاری انتخاب مناسبی باشد.

قیمت لپ تاپ Asus Vivobook S510

قیمت لپ تاپ Asus Vivobook S510 از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود و کامل‌ترین نسخه آن ۷۹۹ دلار قیمت دارد. این لپ تاپ  هم اکنون در بازارهای جهانی عرضه شده و در دسترس علاقه‌مندان است. حال  منتظر ورود لپ تاپ ایسوس به بازار ایران هستیم. قیمت این محصول با توجه به قابلیت های آن مقرون به صرفه می باشد.

پیشنهاد سایت: لپ تاپ های اولد ایسوس

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

در این صفحه با مشخصات لپ تاپ Asus Vivobook S510 آشنا شدیم. ارائه ی اخبار یکی از خدمات جانبی نمایندگی ایسوس است. فعالیت اصلی نمایندگی ایسوس ، تعمیر و فروش محصولات ایسوس می باشد. جهت ارائه ی خدمات بهتر و با کیفیت بیشتر مدیریت نمایندگی ایسوس واحدهای مجزا جهت تعمیرات ایسوس در نظر گرفته است.

امکانات و ملزومات مورد نیاز جهت تعمیرات هر محصول فراهم گشته و از متخصصین و تعمیرکاران محصول مورد نظر بهره گرفته ایم. جهت آشنایی با خدمات ما در هریک از واحدهای تعمیرات ایسوس می توانید وارد صفحه ی مورد نظر شده و خدمات را مطالعه نمایید. همچنین امکان مشاوره تلفنی و حضوری پیش از مراجعه به مرکز فراهم گشته است.

Rate this post