جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات مادربرد Asus

یکی از اختلالاتی که امکان بروز و پیدایش آن در لپ تاپ ایسوس و البته سایر لپ تاپ های موجود در بازار، وجود دارد خرابی مادربرد است. خرابی مادربرد –به دلیل حساسیت این قطعه- تأثیر شایانی بر عملکرد سایر بخش های لپ تاپ دارد از این رو می بایست بلافاصله تعمیر شود و اشکالات ایجاد شده در آن مرتفع گردد. خرابی مادربرد نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان فرض را بر خرابی این قطعه گذاشت و عیب یابی دستگاه را آغاز کرد. در صورت بروز نقص و خرابی در مادربرد لپ تاپ دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که هردوی آن‌ها در مرکز تعمیرات مادربرد Asus ارائه می گردد. راهکار نخست تعویض مادربرد لپ تاپ است که در صورت شدت خرابی پیش آمده در این قطعه و عدم امکان تعمیر آن اتخاذ می گردد. راهکار دوم تعمیرات مادربرد Asus است که نوع و سطح آن پس از عیب یابی صحیح و شناسایی درست اشکال پیش آمده در مادربرد تشخیص داده می شود. پارت اختصاص داده شده به تعمیرات این محصول، به دلیل برخورداری از سازگارترین تجهیزات تعمیر و حضور خبره ترین کارشناسان بدل به یکی از پیشروترین مراکز در حیطه تعمیرات مادربرد Asus گشته است.

مرکز تخصصی تعمیرات مادربرد Asus

مرکز تخصصی تعمیرات مادربرد Asus با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار تعمیر، این امکان را فراهم ساخته است تا تمامی عیوب مادربرد رفع گردند و مراجعه‌کنندۀ به این مرکز بتواند بی هیچ دغدغه و اتلاف وقتی، تمامی ایرادات ایجاد شده در مادربرد خویش را برطرف سازد. روند تعمیر در نمایندگی تعمیرات مادبرد ایسوس بر این منوال است که در صورت تشخیص کارشناسان واحد عیب یابی مادربرد Asus مبنی بر امکان بهسازی و تعمیر مادربرد Asus ، این قطعه پس از انجام هماهنگی‌های موردنیاز به بخشِ تعمیرات مادربرد Asus ارسال می‌گردد. در این مرکز آرشیوی جامع از پیشرفته ترین تجهیزات عیب‌یابی و بروزترین ابزار تعمیر فراهم گشته است تا تمامی عیوب ایجاد شده در این قطعه مرتفع گشته و مادربرد، سطح کیفی نخستین خود را بازیابد.

تعمیرات مادربرد Asus

نشانه های خرابی مادربرد ایسوس:

خرابی مادربرد ایسوس نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان حدس زد این قطعه دچار اشکال شده و نیازمند تعمیر است. در صورت مشاهده نشانه های ذکر شده در بخش زیر در اسرع وقت به یکی از مراکز مجاز تعمیرات مادربرد Asus مراجعه کرده و دستگاه خویش را تعمیر نمایید.

Asus Laptop Motherboard

  • یکی از نشانه های خرابی مادربرد آن است که دستگاه به کلی از کار بیفتد و روشن نشود.
  • نشانه دوم خرابی مادربرد ان است که با فشردن کلید پاور دستگاه هیچ نوری از ال ای دی های دستگاه ساطع نشود. در چنین وضعیتی زمانی که فیش منبع تغذیه را به لپ تاپ متصل می کنید هیچ نوری از هیچ یک از دیودهای نورانی (LEDها) مشاهده نمی شود.
  • لپ تاپ روشن شده و شروع به فعالیت می کند اما تصویر تولید شده روی نمایشگر LCD ناقص و درهم است.
  • لپ تاپ به خوبی با منبع تغذیه کار می کند؛ ولی قادر به شارژ کردن باتری نیست در این حالت به احتمال بسیار زیاد، مشکلی در مدار شارژ لپ تاپ و فیش آداپتور متصل به آن به وجود آمده است. جهت عیب یابی دستگاه و تعمیرات مادربرد Asus می توانید به نمایندگی لپ تاپ ایسوس مراجعه نمایید.

تعویض و تعمیر مادربرد Asus

تعویض مادربرد Asus زمانی ضروری به نظر می‌رسد که امکان بازسازی و تعمیر این قطعه به کلی وجود نداشته باشد. در صورت تشخیص کارشناسان مرکز تعمیرات مادربرد Asus ، مبنی بر عدم امکان تعمیر و بهسازی این قطعه، شما می‌توانید با حضور در نمایندگی فروش مادربرد نسبت به خرید و تهیه‌ی مادربرد مورد نظر اقدام نمایید. در نمایندگی ایسوس، آرشیوی جامع از مدل‌های گوناگون مادربرد ایسوس فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مادربرد Asus مورد نیازتان، این قطعه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید. کلیه خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مادربرد Asus با حضور در پارت تعمیر لپ تاپ Asus قابل دریافت است. خدمات ارائه شده در این مرکز، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، مشمول گارانتی و ضمانت است.

عمیرات درایو لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات درایو نوت بوک ایسوس / تعمیرات هارد لپ تاپ ایسوس / تعمیرات هارد نوت بوک ایسوس / تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ ایسوس

عوامل مؤثر در خرابی مادربرد Asus

خرابی مادربرد Asus علل متفاوتی دارد. آشنایی با عوامل خرابی مادربرد سبب می گردد تا حتی الامکان از پیدایش آنها جلوگیری شود و بدین واسطه، دستگاه عمر مفید بیشتری یابد. برخی از این عوامل قابل پیشگیری بوده و برخی دیگر ممکن است علی رغم احتیاط های انجام شده از سوی کاربر، باز هم اتفاق بیفتند (مثلاً ریختن مایعات بر روی دستگاه). در هر حال، اگر نشانه های خرابی مادربرد در دستگاه شما مشاهده می شود، آنچه که مهم است، مراجعه به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات مادربرد Asus است. نمایندگی ایسوس یکی از مجموعه های فعال در این حوزه است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات مادربرد Asus و سایر بخش های این دستگاه را دریافت نمایید. در بخش های زیر با شایع ترین عللی که سبب خرابی مادربرد می گردند آشنا می شویم:

 آبخوردگی: اگر آبی مقطر به جیپ برسد برای آن مشکلی ایجاد نمیکند. مشکل زمانی بوجود میاید که لپتاپ توسط مایعاتی که دارای املاح و مواد معدنی هستند، خیس میشود و زمانی که این مایع به مادربرد دستگاه برخورد کند، املاح موجود در آن باعث ایجاد رسوب یا سولفاته در مدار میشوند. که این رسوبات همچون یک رسانا عمل کرده و دو قسمت بورد را به هم متصل مینماید و ارتباطات لاین را قطع مینماید و باعث بروز مشکلاتی در مادربرد میشود. و همین امر شما را وادار میکند تا نیازمند مراجعه به یکی از مراکز تعمیرات مادربرد Asus شوید.

گرد و غبار: گردو غبار یکی از رایج ترین علل در خرابی مادربرد و البته سایر قطعات دستگاه نظیر فن و … است. بنابریان بهتر است تا آنجا که ممکن است از ورود گرد و غبار به دستگاه جلوگیری شود و سرویس های مورد نیاز جهت رفع گرد و غبار، هر از چند گاهی بر روی لپ تاپ انجام شود. گردو غبار وارد شده به لپ تاپ احتمال خرابی چیپ گرافیک و فن ها را بالا می برد. حتی گاهی این عامل باعت ایجاد سوختگی در مدار میشود.

ایرادات شیارهای گسترش گرافیک (PCI-ESlot ,AGT Slot): استفاده از کارت های گرافیک غیر استاندارد و عدم نصب صحیح این کارت ها درون شکاف AGP یا PCI-Eبه آنها صدمه وارد می کند.

 نوسانات منبع ولتاژ: عامل دیگری که مادربرد را نیازمند تعمیر می کند نوسانات ایجاد شده در منبع ولتاژ است. خرابی در منبع ولتاژ، به سایر بخش های دستگاه، از جمله مدار محافط در بورد سرایت می کند و دستگاه را نیازمند تعمیرات مادربرد Asus خواهد کرد.

Virus یا ویروس ها: عامل دیگری که احتمالاً کمتر به ان فکر می شود ویروس است. برخی از ویروس ها میتوانند روی فایل ROM بایوس تأثیر بگذارند؛ اگر فایل رم داخل آی سی های EPROM دارای bug باشد، باعت میشوند که به مرورزمان سیستم دچار ایراد اساسی شده و روشن نشود.

ایرادات صوتی: استفاده از اسپیکرها و هدست های غیر استاندارد می تواند موجب صدمه زدن به مدار صدا شود. برخی از مادربرد ها دارای صدای HD High Definition Audio System هستند. خرابی مرتبط با این بخش و سایر بخش های ذکر شده در بخش های فوق با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ Asus قابل رفع است.

ایرادات شیارهای گسترش PCI: در برخی موارد هنگامی که به طور اشتباهی سوکت مودم به پریز برق متصل شده باشد این موضوع باعث سوختگی کارت مودم و شیار PCI می شود . همچنین نصب غیر صحیح کارت PCI و یا جا به جا نمودن کارت در هنگام روشن بودن سیستم می تواند موجب بوجود آمدن این مشکل شود.

استهلاک قطعات مادربرد: پایان عمر قطعات ماردبرد و استهلاک تدریجی آنها، مورد دیگری است که می توان از آن به عنوان عامل خرابی ماردبرد یاد کرد. جریان بیش از اندازه و Drive شدن توسط مدار معیوب که عمر مفید برخی قطعات الکترونیکی آن پایان یافته است، باعث بروز مشکلات جدی در مادربرد خواهد شد. زیرا وقتی یک قطعه درست عمل نکند، قطعات دیگر هم نمیتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

تعمیرات لپ تاپ ایسوس در این مرکز توسط متخصصان این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد؛ از این‌رو شما کاربران گرامی می‌توانید غالب اختلالات ایجاد شده در لپ تاپ ایسوس را اعم از خرابی پاور، بروز ایراد در دی وی دی و یا سی دی رام، اختلال در رم، بروز اشکال در کارت گرافیک، بروز اختلال در هارد، ایجاد اشکال در مادربرد و … را با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس رفع نمایید و کیفیت اولیه دستگاه خود را بازیابید. شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس از جمله خدمات مرتبط با تعمیرات مادربرد Asus بهره مند گردید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی مرکز تعمیرات ایسوس می‌باشد.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند. واحدهای تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی می گردند.

[dt_fancy_separator separator_style=”double”]

Spotlight

Windows 8.1-ready Motherboards

Offer the best compatibility and dedicated Windows 8.1-tailored features: Probe II Sense, Fast Boot, DirectKey, and ASUS Boot Settings.

۸ Series Motherboards

Grab the latest news, videos,
eMagazines and wallpapers.

Z87 Series Motherboards

Your Perfect Haswell PC Begins with ASUS Z87

ASUS Z87I-PRO Motherboard

Mini, Mighty, and Great Capabilities

STAY COOL. BE TUF.

More intense with military-spec reliability and cooling

Worry-free USB BIOS Flashback

Click for the easiest BIOS flashing and instant performance gains!

[dt_fancy_separator separator_style=”double”]

Intel Platform

Z97-DELUXE(NFC & WLC)

One-click total system optimization and fastest 802.11ac Wi-Fi connectivity, plus innovative and easy-to-use NFC Express 2 and Wireless Charger technologies!

Z97-A

One-click total system optimization!

Z97-PRO(Wi-Fi ac)

One-click total system optimization and fastest 802.11ac Wi-Fi connectivity!

[dt_fancy_separator separator_style=”double”]

A55BM-PLUS

A55 motherboard with FM2+ Socket boosts integrated graphics on all APUs and features intuitive UEFI BIOS

A88XM-PLUS

A88X motherboard with FM2+ Socket boosts integrated graphics on all APUs and features intuitive UEFI BIOS

A88X-PRO

A88X motherboard with FM2+ Socket offers perfect one-stop system optimization and boosts integrated graphics on all APUs

AMD Platform

[dt_fancy_separator separator_style=”double”]

ROG Series

MAXIMUS VII HERO

ROG high-value gaming ATX-board with brilliant performance and exclusive game-boosting features

MAXIMUS VII RANGER

High-value entry-level ROG gaming ATX-board with superb specifications and game-boosting features

MAXIMUS VII GENE

Most powerful Z97 mATX gaming board with fully-loaded specs and ROG-exclusive features

GRYPHON Z97

TUF mATX Intel® Z97 military-grade motherboard with advanced cooling and even more accessible price

SABERTOOTH Z97 MARK 2

TUF ATX Intel® Z97 military-grade motherboard with advanced cooling and an even more accessible price

SABERTOOTH Z97 MARK 1

TUF ATX Intel® Z97 motherboard with strengthened backplate and flexible cooling system for non-stop stability

TUF Series

Rate this post