جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس، خدمتی دیگر از مرکز تخصصی ایسوس است. محبوبیت این وسیله و کاربردهای آن که روز به روز رو به فزونی است و هر کسی را با هر سلیقه‌ای، از پیر و جوان، به خود جذب می‌کند، سبب شده تا فکری برای تعمیر تبلت ایسوس هم بکنیم تا در صورتی که با خرابی یا هر گونه اختلالی مواجه شدید، مرکزی وجود داشته باشد که بتواند مشکل شما را حل کند.

تبلت ایسوس ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل شود. اگر شما به طور مرتب از تبلت کار بکشید یا با هر شارژری که پیدا می کنید آن را شارژ کنید، قطعاً به تدریج برخی از قطعات آن فرسوده شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. علاوه براین، عوامل ناخواسته ای چون آب خوردگی، ضربه خوردن دستگاه و نوسان برق نیز نقش زیادی در خرابی قطعات تبلت ایسوس دارند. در هر صورت همیشه این احتمال وجود دارد که تبلت دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. نمایندگی تبلت ایسوس در کنار شماست تا در این شرایط مشکلات دستگاه را برایتان برطرف کند.

تعمیر تبلت ایسوس در محل

ثبت سفارش تعمیرات تبلت ایسوس در محل

مراجعه حضوری به مراکز تعمیراتی هم موجب می‌شود که کاربر هزینه زیادی را صرف کند و هم اینکه زمان زیادی از کاربر تلف می‌شود، به ویژه اگر در مسیر رفت و برگشت به ترافیک بربخورد؛ درحالیکه می‌توان با سرویس‌های تعمیر تبلت ایسوس در محل و پذیرش و تحویل دستگاه در محل از شر این مشکلات خلاص شد. 

به گونه‌ای که می‌توانید با نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس به شماره 54114-021 تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر تبلت ایسوس را در محل به شما ارائه دهند. از طرفی می‌توانید درخواست خود را مبنی بر استفاده از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل در همین وب سایت ثبت کنید؛ تا کارشناس مربوطه به درب منزل شما اعزام شده، تبلت معیوب شده را از شما تحویل گرفته و آن را به مرکز تعمیرات ایسوس ببرد و پس از تعمیر شدن تبلت، این دستگاه را مانند روز اول در درب منزل به شما تحویل دهد.

تعمیرات تبلت ایسوس در محل

خدمات تعمیر تبلت ایسوس

اقداماتی همچون مشاوره های تخصصی، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیرات برد، تعویض خازن های آسیب دیده، تعمیر آی سی تغذیه، تعمیر ویبره، رفع مشکلات آنتن دهی (در مدل های سیمکارت خور) تعمیر قاب، تعمیر و تعویض میکروفن و اسپیکر، تعمیرات تاچ، تعویض گلس، رفع مشکلات نرم افزاری، بروز رسانی برنامه ها، فلش نرم افزاری، ویروس کشی و … مهم ترین خدمات تعمیر تبلت ایسوس هستند. با توجه به ارائه ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران، مشتریان از اصالت خدمات و قطعات مطمئن بوده و می توانند مشکلات احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده، پیگیری کنند.

تعمیر هارد تبلت و بازیابی اطلاعات آن

  • چرا تبلت ایسوس بوت نمی‌شود؟
  • دلیل روشن نشدن تبلت ایسوس بعد از ریست فکتوری چیست؟
  • چرا امکان تغییر تنظیمات تبلت ایسوس بعد از ریست فکتوری وجود ندارد؟
  • علت ناپدید شدن اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی تبلت چیست؟
  • چرا تبلت ایسوس روشن نمی‌شود؟

بروز هر یک از این مشکلات در تبلت ایسوس نشان دهنده آسیب دیدگی هارد این دستگاه است؛ از آن‌جایی که هارد، حافظه‌ای است که تمامی داده‌ها و اطلاعاتی که بر روی تبلت ذخیره می‌کنیم در این حافظه ذخیره‌ می‌شوند؛ درصورتی که دچار آسیب‌دیدگی شود، امکان دارد که تمامی اطلاعات ما روی تبلت از بین بروند.

مهم‌ترین عواملی که در خرابی هارد تبلت دست دارند شامل: وارد شدن ضربه به تبلت، نفوذ رطوبت به آن، ویروسی شدن تبلت و نوسان برق می‌باشند. اگر هر یک از این مشکلات در تبلت شما هم به وجود آمده است، بهتر است بدون کوچکترین دستکاری، عیب‌یابی، تعمیر و بازیابی اطلاعات این دستگاه را به نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس بسپارید.

تعمیر و تعویض دوربین تبلت

  • چرا لنز تبلت ایسوس صدا می‌دهد؟
  • دلیل فوکوس نکردن دوربین تبلت ایسوس چیست؟
  • چرا تبلت ایسوس ناگهان از حالت دوربین خارج می شود؟

بروز هر یک از این مشکلات در تبلت ایسوس یا نشان می دهند که لنز دوربین این دستگاه دچار مشکل شده است و به تعویض نیاز دارد یا اینکه نشان می‌دهند بروز یکسری عوامل نرم‌افزاری موجب مختل شدن عملکرد دوربین این دستگاه اندرویدی شده است.

جدا از این‌ها گاهی‌اوقات وارد شدن ضربه به دوربین تبلت موجب ایجاد خط و خش بر روی دوربین این دستگاه می‌شود و حتی ممکن است به لنز آن هم آسیب وارد کند که در این صورت راهی جز تعویض کل دوربین تبلت یا لنز آن وجود ندارد. درصورت بروز هر یک از این مشکلات تنها کافی است تبلت خود را به نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس بسپارید تا تکنسین‌های این مرکز با سرعت و دقت بالایی به عیب‌یابی، تعمیر یا تعویض دوربین تبلت شما بپردازند.

تعمیر برد تبلت ایسوس

تعمیر برد یکی از تخصصی ترین تعمیرات تبلت است؛ چراکه برد را می توان قطعه حیاتی در دستگاه به شمار آورد. برد، با ارتباط دادن تمامی قطعات و اجزای تبلت، امکان پردازش های مورد نیاز در تبلت را فراهم می کند. برد علاوه بر اینکه متشکل از قطعات الکترونیکی است، قطعات مهمی همچون پردازنده، حافظه فلش و رم را را نیز در بر می گیرد. با توجه به نقشی که این قطعه در تبلت دارد، ریزترین اختلال در آن می تواند باعث بروز مشکل در دستگاه شود. این موضوع تعمیر برد را به همراه خواهد داشت. آب خوردگی و ضربه خوردن دستگاه از جمله عوامل تأثیرگذار بر خرابی برد به شمار می روند.

تعویض LCD تبلت ایسوس

در صورتی که ال سی دی تبلت بشکند و یا بسوزد، امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این شرایط تنها راه حل رفع مشکل دستگاه، تعویض ال سی دی است. البته توجه داشته باشید که ال سی دی از قطعات مهم و گران قیمت تبلت است و در صورتی که نیاز به تعویض داشته باشد هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

نکته مهم در تعویض ال سی دی تبلت این است که جهت کارکرد مناسب دستگاه حتماً باید از ال سی دی اورجینال و سازگار با دستگاه استفاده شود. در صورتی که از LCD های بی کیفیت در تعمیر تبلت ایسوس استفاده شود ممکن است در آینده با مشکلاتی نظیر بی کیفیت شدن تصویر، کار نکردن تاچ و یا از کار افتادن ال سی دی مواجه شوید.

تعمیر بلوتوث تبلت ایسوس

یکی از ابزارهای کاربردی در تبلت، بلوتوث است. این فناوری امکان ارتباط بی سیم دستگاه را با دستگاه های مجاور برای نقل و انتقال داده و فایل ها فراهم می کند. ممکن است در هنگام استفاده از بلوتوث متوجه شوید این بخش از دستگاه روشن نشده و یا نمی تواند دستگاه های مجاور را شناسایی کند. در این شرایط دو حالت قابل تصور می باشد:

اول اینکه اختلالات نرم افزاری و تنظیمات نامناسب دستگاه باعث بروز این مشکل شده است و دوم اینکه قدیمی شدن نسخه بلوتوث و ایراد در بخش سخت افزاری سبب شده تا بلوتوث به درستی کار نکند. تکنسین های تعمیر تبلت ایسوس پس از بررسی دستگاه شما، اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری را جهت رفع مشکل به کار می گیرند.

تعویض سوکت شارژ تبلت ایسوس

زمانی که شما کابل شارژ را به تبلت خود متصل می کنید در واقع آن را به سوکت شارژ متصل کرده اید. سوکت شارژ قطعه ای است که امکان ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها از جمله شارژر، لپ تاپ، فلش مموری و غیره را فراهم می کند. به عبارت دیگر سوکت شارژ پل ارتباطی برد تبلت با دستگاه های جانبی است.

نه تنها شارژ دستگاه بلکه زمانی که قصد دارید اطلاعات گوشی را به لپ تاپ منتقل کنید، کابل رابط را باید به سوکت شارژ متصل کنید. بنابراین اگر این قطعه خراب شود علاوه بر مشکل شارژ، در برقراری ارتباط نیز با مشکل مواجه خواهید شد. یکی از نکات مهم در رابطه با سوکت شارژ این است که همیشه امکان تعمیر آن وجود ندارد و در بیشتر مواقع که سوکت از کار افتاده باشد، تعویض می شود. خدمات تخصصی تعمیر تبلت در نمایندگی ایسوس انجام می شود. 

تعویض و تعمیر باتری تبلت ایسوس

وقتی باتری تبلت ایسوس شما بد عمل می کند، دو راه حل عمده وجود دارد: تعویض باتری یا تعمیر آن. اگر تبلت شما تحت گارانتی باشد، بهتر است به تولید کننده تبلت خود اطلاع دهید و برای تعمیر و تعویض باتری به آنها مراجعه کنید. آنها به صورت معمول باتری را تعویض خواهند کرد یا تعمیر آن را انجام خواهند داد.

در صورتی که دستگاه شما از گارانتی خارج شده است، می توانید به مرکز ما مراجعه کرده و اجازه دهید تکنسین مشکل باتری را حل کند. تکنسین قادر است باتری فرسوده را با یک باتری جدید اورجینال تعویض کرده و در صورت لزوم تعمیرات دیگر را هم انجام دهد. اصولاً زمانی نیاز به خدمات باتری خواهید داشت که به نشانه هایی مثل زود خالی شدن شارژ، خاموش شدن دستگاه یا کامل نشدن شارژ مواجه هستید.

تعمیر تاچ پد تبلت ایسوس

تعمیر تاچ تبلت ایسوس به طور کلی به دو روش انجام می شود. در بعضی موارد، ممکن است پنل از کار افتاده باشد، یا دچار تأخیر در واکنش شود که معمولاً نیاز به تعمیر دارد. در صورتی که تاچ پنل تبلت قابل تعمیر باشد، بهتر است به تکنسین های نمایندگی ایسوس مراجعه کرده تا تعمیرات لازم به صورت تخصصی انجام شوند.

در صورتی که تاچ پنل غیرقابل تعمیر یا باشد، نیاز به تعویض آن وجود دارد. در این صورت هم مراجعه به نمایندگی به شما اطمینان می دهد که قطعات استفاده شده باکیفیت هستند. به خاطر داشته باشید که تعمیر یا تعویض تاچ پنل توسط اشخاص غیر متخصص می تواند به خرابی بیشتر دستگاه و کاهش عملکرد تبلت منجر شود. بنابراین، بهتر است همیشه به مراکز خدمات رسمی و تخصصی مراجعه کنید تا مشکلات دستگاه به بهترین شکل ممکن حل شود.

تعمیرات نرم افزاری تبلت ایسوس

تعمیرات نرم افزاری تبلت ایسوس معمولاً به دلیل مشکلات گوناگونی همچون عدم پاسخگویی، کندی عملکرد، خاموش شدن ناگهانی و یا بروز خطاهای سیستمی مورد نیاز است. برای انجام تعمیرات نرم افزاری، می توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

۱. راه اندازی مجدد (ریستارت) تبلت: در بسیاری از موارد، راه اندازی مجدد ساده تبلت ممکن است مشکلات نرم افزاری آنی را رفع کند.

۲. به‌روزرسانی نرم افزار: بررسی نسخه نرم افزاری تبلت ایسوس خود و اطمینان حاصل از وجود آخرین به روز رسانی می تواند خطاها و مشکلات نرم افزاری را رفع کند. در صورت وجود به روز رسانی های موجود، آنها را نصب کنید و از امکانات و بهینه سازی های جدید بهره مند شوید.

۳. بازیابی کارخانه (Factory Reset): در صورتی که مشکلات نرم افزاری پایه ای و پیچیده تری دارید و راه حلی برای آن پیدا نمی کنید، می توانید به بازیابی کارخانه روی بیاورید. با این عمل بازیابی تمامی تنظیمات به حالت پیش فرض اولیه، حذف داده ها و برنامه ها و بازگرداندن تبلت به وضعیت اولیه انجام می شود. در نتیجه، قبل از انجام آن، حتماً بک آپ گیری از داده های مهم خود را انجام دهید.

۴. مراجعه به نمایندگی ایسوس: در صورت عدم توانایی در رفع مشکلات نرم افزاری، می توانید به نمایندگی ایسوس مراجعه کنید. تکنسین های متخصص در این مراکز توانایی تشخیص و رفع خطاهای پیچیده تر را دارند و ممکن است بتوانند مشکل را به خوبی تشخیص داده و رفع کنند.

سوالات متداول در مورد تعمیر تبلت ایسوس

در وهله اول زمانی که با خاموش و روشن شدن مکرر تبلت روبرو هستیم، باید باتری بررسی شود. اگر مشکلی وجود نداشت، باید دید که آیا دکمه پاور ایرادی دارد یا خیر. گاهی گیر کردن دکمه باعث اشکال می شود و می بینیم که بی دلیل دستگاه خاموش و روشن می شود. در نهایت اگر ایراد سخت افزاری نباشد، باید نرم افزار دستگاه بررسی شود. گاهی ایرادات سیستمی نرم افزاری، باعث چنین ایرادی می شوند.

همانطور که پیشتر هم در این مقاله توضیح دادیم در نمایندگی مجاز ایسوس، تمام خدمات تعمیر ال سی دی و تاچ اسکرین تبلت های ایسوس ارائه می شوند. به این ترتیب در صورتی که صفحه تبلت شما دچار خراشیدگی جدی شده باشد، تکنسین می تواند قطعه جدیدی جایگذاری کرده و مشکل را به این ترتیب حل کند. نکته ای که وجود دارد این است که آسیب فیزیکی جدی به صفحه نمایش قابل تعمیر نیست و باید تعمیر انجام شود.

کند شدن تبلت اگر دلیل سخت افزاری داشته باشد، به پردازنده و هارد مربوط می شود. چنانچه این ایراد نرم افزاری باشد، باید بررسی شود که مشکلاتی مانند ویروسی شدن در میان است یا خیر. به طور کلی کند شدن تبلت و سایر دستگاه های الکترونیکی، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که تنها پس از بررسی دقیق تکنسین مشخص می شوند.

2.8/5(13 امتیاز)