جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

دلایل خرابی دکمه پاور گوشی

در اثر استفاده ی مداوم از دکمه ی پاور، ممکن است گیر کرده ، سفت شود و عمل نکند این علل مربوط به مشکلات سخت افزاری دکمه ی پاورمی باشد. همچنین برخی از ایرادات نرم افزاری ممکن است موجب آسیب رسیدن به دکمه ی پاور گردند.حال سوال این است که اقدامات اولیه برای رهایی از این مشکل چیست؟ روش‌های مختلفی برای خروج از استندبای بدون دکمه‌ پاور وجود دارد. دلایل خرابی دکمه پاور گوشی را در این بخش مطالعه نمایید.

خرابی دکمه پاور گوشی

بررسی علل خرابی دکمه ی پاور گوشی

برقراری تماس : 

دراکثر اوقات این کار باعث روشن شدن صفحه‌نمایش و در نتیجه دسترسی به قسمت‌های مختلف دستگاه می‌شود.

اتصال شارژر به تلفن :

 روش دیگر این است که تلفن خود را به شارژر متصل کنید تا نمایشگر آن روشن شود. همچنین اگر موبایل شما دکمه فیزیکی دوربین دارد، می‌‌توانید با نگه‌ داشتن آن وارد اپلیکیشن مرتبط شوید و سپس به قسمت‌های دیگر دسترسی داشته باشید. اگر از وضعیت آماده‌باش با موفقیت خارج شدید وقت آن است که قدم دوم را اجرا کنید.

اگر دکمه پاور دراثر استفاده ی مداوم سفت شده یا گیر کرده است، تلفن را با دقت تکان دهید تا دکمه کمی نرم شود. از کوبیدن دستگاه به هر جسم سختی جداً خودداری کنید. بهتر است نگذارید موبایلتان به طور کامل خاموش شود. زیرا در این صورت قادر نخواهید بود با دکمه ی پاور خراب دوباره آن را روشن کنید.

استفاده از اپلیکیشن‌ها جهت تبدیل سایر دکمه ها به دکمه ی پاور: 

اپلیکیشن هایی هستند که در هنگام خرابی دکمه ی پاور، شرایط را جهت استفاده از سایر دکمه ها به جای دکمه ی پاور فراهم می کنند. برخی از این اپلیکیشن از سنسورهای موبایل برای تعیین موقعیت آن استفاده می‌کنند وزمانی که تشخیص دهند تلفن را دست گرفته‌اید صفحه‌نمایش را به طور خودکار روشن می‌کنند. وقتی هم که دستگاه روی سطح تخت یا داخل جیب قرار داشته باشد، نمایشگر خاموش می‌شود.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

در این مطلب به بررسی دلایل خرابی دکمه پاور گوشی پرداختیم . در صورت بروز هر گونه مشکل  در دکمه ی پاور موبایل ایسوس ، با متخصصین تعمیرات موبایل ایسوس تماس حاصل فرمایید. نمایندگی ایسوس  پیشگام در ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی ، خدمات تخصصی تعمیر و فروش محصولات این کمپانی را به عهده دارد. متخصصین این مجموعه در بخش فروش به عرضه ی کالای اصل و اورجینال به مشتریان گرامی می پردازند و در بخش تعمیر، عهده دار تعمیر و ترمیم محصولات کمپانی ایسوس هستند.

 نمایندگی ایسوس  یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه‌ی مرتبط با تولیدات کمپانی ایسوس  فعالیت دارد. این مرکز از زمان ورود محصولات ایسوس به ایران، خدمات دهی به کاربران این محصولات را آغاز نموده است. تعمیرات ایسوس شامل تمامی محصولات ایسوس می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. جهت آشنایی با خدماما در هریک از واحدهای تعمیرات ایسوس کلیک کنید.

Rate this post