جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z

یکی از محصولات رونمای شده در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ ذنفون ۵ ایسوس است که کارشناسان طراحی آن را بسیار شبیه به آیفون ایکس تشخیص داده اند. این شباهت به ویژه در شکل ظاهری دستگاه و نمایشگر آن قابل توجه است تا آنجا که در ذنفون ۵ ایکس نیز با برش نمایشگر مواجه هستیم. در هر حال ایسوس دو نمونه دستگاه با طرحی مشابه به آیفون ایکس رونمایی کرده که نسخه دوم به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز است. این دو دستگاه ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z نام دارند که تقریباً از مشخصات یکسانی بهره می برند.

ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z

مشخصات  ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z

ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z ویژگی های مشترک بسیاری دارند که در این بخش به آنها اشاره خواهد شد. نخستین ویژگی مشترک ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z آن است که هر دو دستگاه دارای نمایشگر ۶٫۲ اینچی هستند و از نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصدی بهره می برند. نسبت تصویر این محصولات برابر با ۱۹:۹ بوده و رزولوشنی برابر با ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارند. همانگونه که پیش از این نیز ذکر شده برش صفحه نمایش ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z  مشابه آیفون ۱۰ است با این تفاوت که اندازه آن ۲۶ درصد از برش موجود در آیفون ایکس کمتر است. این بخش از نمایشگر ذنفون ۵ ایسوس میزبان چراغ اعلان LED، دوربین سلفی و سنسورهای مجاورت و نور است. دیگر ویژگی های قابل ذکر ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z عبارت است از:

  • ذنفون ۵ به پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴/۶ گیگابایت رم مجهز شده است.
  • ایسوس در ذنفون ۵ خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.
  • دوربین اصلی دوگانه ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z از سنسور سونی IMX363 با اندازه ۱٫۴ میکرومتر و رزولوشن استفاده می کند و به دریچه دیافراگم f1.8 مجهز است.
  • در بخش جلویی دوربین ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z شاهد استفاده از دوربینی ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه هستیم.
  • ایسوس برای ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z از ویژگی مشابه انیموجی اپل رونمایی کرده و آن را ZeniMöji نامیده است.

هوش مصنوعی در ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z

یکی از ویژگی های برجسته و قابل ذکر در ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z بکارگیری هوش مصنوعی است. بکارگیری هوش مصنوعی در ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z سبب شده تا برای مثال صدای زنگ دستگاه و میزان بلندی آن بر اساس صدای محیط تنظیم شود و کاربر تماس ورودی خود را از دست ندهد. علاوه بر این، هوش مصنوعی مورد استفاده در ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z به شناسایی صحنه در هنگام تصویربرداری کمک می کند. به لطف هوش مصنوعی، میزان گرمی یا سردی نمایشگر نیز به‌صورت خودکار تغییر می کند و صفحه‌نمایش گوشی تا زمانی روشن باقی می ماند که کاربر در حال تماشای آن است.

قیمت و زمان عرضه  ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z

اگر به خواند اطلاعات درج شده در بخش های فوق، به گوشی های ذنفون ۵ ایسوس و ذنفون ۵Z علاقمند شده اید و قصد تهیه و خرید آنها را دارید باید بدانید که عرضه این دو گوشی هوشمند از سوی کمپانی ایسوس در ماه آوریل و ژوئن صورت می پذیرد. ایسوس ذن‌فون ۵ را از ماه آوریل ۲۰۱۸ و ذن‌فون ۵ زد را از ماه مارس در دو رنگ نقره‌ای و آبی روانه‌ی بازار خواهد کرد.  نسخه پایه ایسوس ذنفون ۵Z در اروپا قیمتی برابر با ۴۷۹ دلار خواهد داشت و در بازار ایالات متحده آمریکا نیز با قیمت ۴۸۰ دلار به فروش می رسد.

نمایندگی ایسوس و واحدهای  تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران ایسوس به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر موبایل و تبلت ایسوس است. نمایندگی تعمیرات ایسوس با تمرکز بر رایج‌ترین اشکالات ایجاد شده در موبایل ها و تبلت های ایسوس، متدهای نوینی را جهت رفع و برطرف سازی آنها ابداع ساخته است. استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌های هوشمند، گارانتی خدمات ارائه شده و مواردی از این دست برخی از ویژگی های بارز نمایندگی ایسوس در ایران است.

نمایندگی ایسوس در ایران متشکل از واحدهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک دستگاه به کاربران گرامی ارائه می گردد. بنابراین در صورتی که دستگاه شما نیز به دلیل بروز برخی اشکالات نیازمند تعمیر گشته است می توانید با مراجعه نمایندگی ایسوس در ایران خدمات مرتبط با آنرا دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی می شوند.

Rate this post