جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

رونمایی از گوشی زنفون ۴

رونمایی از گوشی زنفون ۴ به زودی انجام خواهد شد. در روزهای قبل شاهد معرفی گوشی زنفون ۴ مکس در کشور روسیه بودیم. اما هنوز گوشی‌های دیگر سری زنفون ۴ باقی مانده که هنوز رونمایی نشدند. زنفون ۴، زنفون ۴ پرو، زنفون ۴ سلفی و زنفون ۴ وی، دیگر گوشی‌های این سری هستند که قرار است در هفته‌های آینده معرفی و عرضه شوند. به احتمال زیاد شاهد معرفی ۴ گوشی باقی مانده در تاریخ ۲۸ مرداد خواهیم بود. کمپانی ایسوس تیزر جدیدی را منتشر کرده که در آن تاریخ رویداد جدید خود را ۱۹ آگوست مطابق یا ۲۸ مرداد اعلام کرده است.

مشخصات گوشی زنفون ۴

از جمله مشخصات گوشی زنفون ۴ بهره مندی از دوربین دوگانه است. همچنین زنفون ۴ پرو علاوه بر دوربین دوگانه در پشت گوشی، به دوربین سلفی دوگانه با زوم اپتیکال نیز مجهز خواهد بود. این ویژگی را پیش‌تر در زنفون ۳ زوم دیده بودیم. طبق اخرین خبرها، نسخه پرو گوشی زنفون ۴ قوی‌ترین آن‌ها خواهد بود. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد و حافظه داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایت می‌باشد. حال باید منتظر باشیم تا با ورود این گوشی به بازار ، با مشخصات آن بیشتر آشنا شویم.

رونمایی از گوشی زنفون ۴

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

در این مطلب به خبر  رونمایی از گوشی زنفون ۴  پرداختیم . ارائه ی داغ ترین اخبار کمپانی ایسوس بخشی از خدمات نمایندگی ایسوس می باشد. تعمیر و فروش محصولات ایسوس از جمله خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس است. متخصصین این مجموعه در بخش فروش به عرضه ی کالای اصل و اورجینال به مشتریان گرامی می پردازند و در بخش تعمیر، عهده دار تعمیر و ترمیم محصولات کمپانی ایسوس هستند.

نمایندگی ایسوس در مرکز سخت افزار ایران، با هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تاسیس شده و از برترین متخصصین کشور جهت تعمیروفروش محصولات ایسوس بهره گرفته است. تعمیرات ایسوس شامل تمامی محصولات ایسوس می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. جهت آشنایی با خدماما در هریک از واحدهای تعمیرات ایسوس کلیک کنید.

Rate this post