جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

عرضه گوشی زنفون ۵ ایسوس

گوشی زنفون ۵ زد ایسوس که در جریان برگزاری کنفرانس MWC 2018  معرفی شده بود، حال بعد از گذشت چندماه در هند عرضه شد. شرکت ایسوس گوشی ZenFone 5Z خود را با قیمت بسیار مقرون بصرفه‌ای در هند عرضه کرد تا به واسطه این محصول بتواند با شرکت وان پلاس وارد رقابت شود. گوشی زنفون ۵ زد ایسوس و ذن‌فون ۵ از نظر ظاهری بسیار شبیه به اسنشال فون و آیفون ۱۰ هستند؛ چراکه این محصولات نیز همانند اسنشال فون و آیفون ۱۰ دارای زائده‌هایی هستند که سنسور‌ها و دوربین سلفی در آن جای گرفته است. همانگونه که می‌دانید کمپانی ایسوس، طی چند سال اخیر تمرکز خود را متوجه ذن‌فون‌های جدید کرده است تا از این طریق بتواند به‌صورت جدی وارد بازار گوشی‌های‌ هوشمند شود.

گوشی زنفون ۵ ایسوس

مشخصات گوشی زنفون ۵ زد ایسوس

گوشی زنفون ۵ زد ایسوس در سه مدل مختلف سخت افزاری عرضه شده است تا سلیقه و نیاز هر کاربری را تأمین کند. مدل سخت‌‌افزاری نخست این گوشی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم ۶ گیگابایتی عرضه شده است. نوع دوم این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۶ گیگابایتی عرضه شده است و نوع سوم گوشی زنفون ۵ زد ایسوس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه شده است. گوشی های ایسوس ۴ سالی هست که عرضه می‌شوند و در این مدت از قابلیت‌های بسیار جذابی چه در سری میان رده و چه بالارده برخوردار بوده‌اند. بسیاری از این قابلیت‌ها حول محور دوربین بوده است که در این میان می‌توان به فوکوس لیزری و لنزهای عریض یا زوم ۲ برابری اپتیکال اشاره کرد که در کارنامه گوشی‌های عرضه شده از سوی این شرکت تایوانی ثبت شده است. در بخش زیر به برخی از مشخصات گوشی زنفون ۵ زد ایسوس اشاره شده است:

 

  • حافظه: ۲۵۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت رم یا ۶۴ گیگابایتی و یا ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین اصلی: دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، ۲۴ میلی‌متری، ۱٫۴ میکرومتر، f/1.8، لنز دوربین دوم ۱۲ میلی‌متری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، EIS gyro، فلاش دوگانه
  • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل، ۲۴ میلی‌متری، f/2.0، ۱۰۸۰p
  • نمایشگر: IPS LCD لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ
  • بدنه: ۱۵۵ گرم
  • سیستم‌عامل: اندروید ۸٫۰ (اوریو)

معرفی محصولات ایسوس: گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 5

قیمت گوشی زنفون ۵ زد ایسوس

گوشی زنفون ۵ زد ایسوس در سه نوع مختلف سخت افزاری عرضه شده است. نوع اول این گوشی که با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم ۶ گیگابایتی عرضه شده است دارای قیمتی معادل ۴۳۶ دلار است. نوع دوم این گوشی نیز با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۶ گیگابایتی عرضه شده است و دارای قیمتی معادل ۴۸۰ دلار است. همچنین نوع سوم زن فون ۵ زی نیز به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز است و قیمتی معادل ۵۴۰ دلار دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی زنفون ۵ زد ایسوس می‌تواند همراه با این همه قابلیت هوش مصنوعی، ظاهر زیبا، طراحی سبک تاچ و دوربین‌های مناسب بخشی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد یا خیر.

تعمیر گوشی ایسوس

تعمیر گوشی ایسوس  از جمله تعمیر گوشی زنفون ۵ زد ایسوس در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات موبایل ایسوس ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ بالاترین سطحی کیفی خدمات و کسب رضایت تمامی مشتریان ساخته است. کادر فنی تعمیرات موبایل ایسوس در راستای رسیدن به این اهداف، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح فنی و کیفی خدمات، تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز را گارانتی نماید.

نمایندگی تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های ایسوس به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات Asus و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ایسوس توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات ایسوس در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed