جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷

شرکت ایسوس (ایسوستک) توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه ای ایسر مشغول بودند، راه اندازی گشت و در حال حاضر با پشت سرگذاشتن فراز و نشیب های بسیار صادرکننده محصولات خویش به پنج قاره جهان است. در میان تولیدات ایسوس، لپ‌تاپ‌های این کمپانی به دلیل طراحی زیبا و عملکرد قدرتمند، معروف‌تر و محبوب‌تر از سایر محصولات است.

ایسوس یکی از غول های فناوری در حوزه تولید و عرضه لپ تاپ است که در طول سالهای اخیر با ارائه لپ تاپ هایی کارامد و منحصربفرد توانسته است بخش عمده ای از بازارهای جهانی را به تصرف خود در آورد و نیاز بسیاری از کاربران را تأمین سازد. در بخش های آتی  با لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷ آشنا خواهیم شد. لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷ کاربری های متنوعی را دربر میگیرند و برای فعالان حوزه اقتصاد، دانشجویان، گیمرها و … مناسب هستند.

برترین لپ تاپ ایسوس F556UA-AB32

لقب برترین لپ تاپ ایسوس در سال ۲۰۱۷ را می توان به لپ تاپ Asus F556UA-AB32 ایسوس داد. این لپ تاپ برخوردار از طراحی ظاهری زیبا و اجرای قدرتمند است.  برترین لپ تاپ ایسوس در سال ۲۰۱۷  با برخورداری از سرعت بوت بالا و امکان انجام چندین کار به صورت همزمان به کاربر لذت فوق العاده ای ارزانی می دارد.  این لپ تاپ در اندازه ۱۵ در ۱۰.۱ در ۱ اینچ ساخته شده است و قدرت آن را یک پردازنده نسل هفتم اینتل Core-i5 با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی DDR4 تامین می‌کند. این دستگاه قطر کمی دارد و رنگ آن طلایی متالیک است.

ایسوس F556UA-AB32 ، که می توان از آن با عنوان یکی از لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷ و شاید برترین آنها یاد کرد از اتصالات USB 3.0 نوع سی، HDMI، پورت VGA و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ به باتری لیتیوم پلیمر مجهز است و از ۷۰۰ چرخه‌ شارژ پشتیبانی می‌کند

لپ تاپ ایسوس F556UA-AB32

برترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

برترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

لپ تاپ‌های گیمینگ از آنجا که با گرافیک و برنامه های سنگین سر و کار دارندمعمولاً بسیار قدرتمندند. یکی از لپ تاپ های ایسوس در سال ۲۰۱۷ که برای گیمرها عرضه شده لپ تاپ ROG STRIX GL703VD است که مجهز به پردازنده نسل هفتم اینتل Core-i7-7700HQ و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1050 4GB است.  این لپ تاپ در اندازه ۱۷ اینچی طراحی شده که برای لپ تاپ‌های گیمینگ کمی ظریف است.

ایسوس راگ تنها ۰.۹ اینچ قطر دارد و وزن آن به ۲.۹۲ کیلوگرم می‌رسد. صفحه کلید این دستگاه از نور پس زمینه RGB برخوردار شده و به چهار ناحیه تقسیم شده است. ایسوس ROG STRIX GL703VD با طراحی هوشمند حرارتی همراه است تا گیمرها هرگز نگران گرم شدن بیش از اندازه CPU و GPU نباشند.

اقتصادی ترین لپ تاپ ایسوس

در میان لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷، لپ تاپ Flip 2-in-1 C100PA-DS03 را می توان اقتصادی ترین محصول به شمار آورد. لپ تاپ ایسوس فلیپ سی ۱۰۰، ویژگی‌های یک دستگاه ۲ در ۱ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این لپ تاپ علیرغم صفحه کلید کوچکی که دارد، تایپ کردن با آن بسیار ساده است و دستگاه نسبتاً محکمی به شمار می آید. نمایشگر این صفحه قابلیت لمسی شدن را دارد و این آپشن با باز کردن ۱۸۰ درجه صفحه نمایش فعال می شود. باز کنید. ایسوس فلیپ سی ۱۰۰ از صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی LED-lit IPS برخوردار شده که تصاویر را به صورت کاملا واضح و روشن به نمایش می‌گذارد.

اقتصادی ترین لپ تاپ ایسوس

بهترین لپ تاپ قابل حمل ایسوس

برترین لپ تاپ قابل حمل ایسوس در سال ۲۰۱۷

در میان لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷ لقب برترین لپ تاپ قابل حمل ایسوس را می توان به  ZenBook UX330UA-AH54 اختصاص داد. این لپ تاپ با ابعاد مناسبی که دارد می تواند به راحتی جابجا و حمل شود. ایسوس زنبوک یو ایکس ۳۳۰ با پردازنده اینتل Core i5، حافظه ۲۵۶ گیگابایت SSD و رم ۸ گیگابایتی DDR3 همراه است و حقیقتا یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال ۲۰۱۷ به شمار می‌رود. این لپ تاپ برخلاف سایر دستگاه‌های قابل حمل به راحتی می‌تواند برنامه‌های سنگین ویرایش عکس و فیلم را اجرا کند. برترین لپ تاپ قابل حمل ایسوس ۱۲.۷در ۸.۷ در ۰.۵ اینچ ساخته شده و ۱.۱۷ کیلوگرم وزن دارد.

برترین لپ تاپ ۲ در ۱ ایسوس

در میان لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷، لپ تاپ Chromebook Flip C302CA-DHM4، را می توان برترین لپ تاپ ۲ در ۱ ایسوس نامید. این دستگاه با ظاهر زیبا و ابعاد مناسب، بهره وری بالایی دارد و برخودار از پردازنده قدرتمند اینتل Core i3 با حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی است. سرعت بوت این دستگاه به ۳.۵ ثانیه می‌رسد و لولای ۳۶۰ درجه آن اجازه می‌دهد تا این دستگاه در چهار حالت مختلف قرار بگیرد. اگر بهره وری برایتان اهمیت بالایی دارد، این لپ تاپ گزینه خوبی برای شماست.

برترین لپ تاپ ۲ در ۱ ایسوس

بهترین لپ تاپ روزانه و اداری ایسوس

بهترین لپ تاپ روزانه و اداری ایسوس

یکی دیگر از لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷، لپ تاپ P-Series P2540UA-AB51 است. این لپ تاپ مناسب کاربرانی است که در پی دستگاهی مناسب برای کارهای روزانه نظیر پخش محتواهای ویدیویی و یا کارهای اداری و روزمره هستند. این لپ تاپ از پردازنده نسل هفتم اینتل Core i5، رم ۸ گیگابایتی و هارد درایو ۱ ترابایت ۵۴۰۰RPM برخوردار شده و برای کسانی که به دنبال بهره وری بالا در کارهایشان هستند بسیار مناسب است. سنسور اثرانگشت نیز از دیگر ویژگی‌های امنیتی این دستگاه است که لاگین شدن را برای کاربر ساده کرده و ورود دیگران به سیستم را غیرممکن می‌کند. باتری جداشدنی این دستگاه به مدت ۹ ساعت دوام می‌آورد. ایسوس پی ۲۵۴۰ طراحی بسیار حرفه‌ای دارد و از نمایشگر ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد.

محکم ترین لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ Chromebook C202SA-YS02 ایسوس را می توان مستحکم ترین لپ تاپ در میان لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷، دانست. این دستگاه به نمایشگر ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل مجهز شده است. لولای ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که نگاه کردن به صفحه نمایش از هر زاویه‌ای بسیار آسان باشد. محکم‌ترین لپ تاپ ایسوس از پردازنده اینتل سلرون N3060 با رم ۴ گیگابایتی DDR3 و حافظه ۱۶ گیگابایتی Flash برخوردار است. این دستگاه به درایو CD یا DVD مجهز نیست که برای دستگاه‌هایی در این دسته بندی کاملا عادی و استاندارد است. صفحه کلید این لپ تاپ در برابر قطره‌های آب مقاوم بوده و نوعی لاستیک فشرده در لبه‌ها قرار گرفته تا مانع از رسیدن آب به لایه‌های درونی شود. ایسوس کروم بوک سی ۲۰۲ همچنین بهترین امتیازها را در تست‌های سقوط دریافت کرده است. سقوط از ارتفاع ۱.۱۸ متری هیچ آسیبی به این دستگاه وارد نمی‌کند.

محکم‌ترین لپ تاپ ایسوس

برترین لپ تاپ ایسوس برای طراحان و خالقان

برترین لپ تاپ ایسوس برای طراحان و خالقان

لپ تاپ VivoBook S ایسوس را مناسب ترین لپ تاپ برای کسانی می دانند که در حیطه کاری خویش با طراحی و خلاقیت سر و کار دارند. ویووبوک اس ۵۱۰ مجهز به صفحه نمایش زیبای ۶ اینچی فول اچ دی است و از پردازنده اینتل Core i7، رم ۸ گیگابایتی DDR4 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه M.2 SSD و ۱ ترابایت حافظه HDD برخوردار است. نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه ۸۰ درصد است و زاویه تماشای ویووبوک اس به ۱۷۸ درجه می‌رسد. ویژگی های منحصربفردی که این دستگاه دارد سبب شد تا آن را در لیست لپ تاپ های برتر ایسوس در سال ۲۰۱۷، قرار دهیم.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند. واحدهای تعمیرات ایسوس در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار

Rate this post