جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مانیتور Asus MS236H ؛ بررسی کامل

مانیتور Asus MS236H که در سری Designo قرار دارد، جزء زیباترین مانیتورهای موجود در بازار است. این مانیتور باریک ۱۶٫۵ میلیمتری،  توسط کارشناسان مورد بررسی کامل قرار گرفته و نتیجه این بررسی هم اکنون در این مطلب از نمایندگی ایسوس اختیار شماست.

مانیتور Asus MS236H

نکات قوت

  • طراحی بسیار جذاب
  • زمان پاسخ دهی مناسب
  • مصرف برق کم

نکات ضعف

  • عدم امکان تنظیم ارتفاع مانیتور
  • تنها پورت های HDMI و VGA دارد
  • کیفیت تصویر نسبت به قیمت پایین است
  • پورت اسپیکر یا USB ندارد
  • پایه حلقه ای شکل این مانیتور باعث می شود مانیتور به صورت مایل قرار بگیرد و زاویه دید خوبی برای کاربر نداشته باشد.

مانیتورت روشن نمیشه 😔 تصویرش قطع و وصل میشه؟ نگران نباش😊 برای تعمیر مانیتور در محل به ما اعتماد کن 💡

نام و سری

Asus مانیتورهای لوکس خود را با در سری “Designo ”  عرضه می کند. نام مانیتورهای این سری با حروف MS شروع می شود. این مانیتورها دارای قاب مشکی براق بوده و پایه متفاوتی، نسبت به مدل های معمول دارند. قسمت پشت قاب مانیتور نیز، سفید رنگ است. حلقه ای که در قسمت پشتی مانیتور به عنوان  پایه نصب شده، قابل تغییر نیست و به مانیتور متصل است.

سایزهای متفاوت

Asus Designo در سایز های مختلف ارائه شده و نام مدل نیز بر اساس سایز متفاوت است. ۲۰ اینچ (MS202N) و ۲۲ اینچ (MS227N) و ۲۱٫۵ اینچ (MS226H) و ۲۳ اینچ (MS236H) و نهایتا ۲۳٫۶ اینچ با نام (MS246H) وارد بازار شدند. کلیه مدل ها طراحی ظاهری یکسانی دارند و تفاوت آنها تنها درجزئیات کمی از مشخصات فنی است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مشخصات فنی

سه مدل بزرگ این مجموعه یعنی MS246H، MS236، و MS226H همگی Full HD بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارند. پورت های آنها نیز عبارتند از : HDMI،  و D-SUB یا همان VGA مبدل HDMI به DVI نیز در لوازم جانبی آنها وجود دارد.
دو مدل کوچکتر پورت HDMI نداشته و رزولوشن پایین تری نیز دارند. تنها پورت های آنها HDMI و D-SUB است. همه مدل ها زمان پاسخ گویی ۲ میلی ثانیه دارند به جز مدل MS2020N که زمان پاسخ گویی ۵ میلی ثانیه دارد.  کنتراست داینامیک مدل ها ۵۰٫۰۰۰:۱ بوده و روشنایی آنها نیز ۲۵۰ cd/m2 است. کلیه مدل ها زاویه دید ۱۶۰/۱۷۰ درجه دارند و پنل آنها نیز TN است.

جمع بندی

ایسوس به هدف خود که خلق مدل های بسیار جذاب مانیتور بود، رسیده است. ولی قیمت این مدل در مقایسه با کیفیتش قانع کننده نیست. کمبود قابلیت تنظیم زاویه مانیتور آزاردهنده است. کیفیت تصویر پایین و تعداد کم پورت ها در این مدل نیز باعث می شود ما این مانیتور را بیشتر به عنوان یک مانیتور دکوری زیبا ببینیم. زیبا و غیر حرفه ای. 

ناگفته نماند قیمت این مدل معقول است ولی متاسفانه در بازار ایران جزو مدل های نه چندان ارزان محسوب می شود. اگر شما هم جزو دسته ای هستید که به ظاهر مانیتور بیش از هر چیز توجه دارید، این مانیتور مخصوص شماست. ولی اگر به دنبال یک مانیتور لوکس با نور پس زمینه LED هستید بهتر است سراغ MS238H ایسوس بروید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed