جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گوشی کشیده ایسوس

شرکت ایسوس قصد دارد یک گوشی با نمایشگر کشیده تولید کند.

طبق اطلاعات موجود، تولید و عرضه ی یک گوشی میان‌ رده با طراحی کشیده و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به زودی آغاز خواهد شد. شرکت ایسوس بدون شک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع لوازم الکترونیک در جهان به شمار می رود. این شرکت با تولید و عرضه ی محصولاتی با کیفیت بالا در سال های اخیر، توانسته خود را در میان کاربران بسیاری مطرح سازد. گویا ایسوس قصد دارد تولید و ساخت یک گوشی با صحه نمایش کشیده را در دستور کار خود قرار دهد . در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم.

تولید گوشی با نمایشگر کشیده

همانطور که می دانید، در سالهای گذشته ، طراحی گوشی های هوشمند دستخوش تغییرات بسیاری شده است ؛ به طوری که می توان گفت به زودی، نمایشگرهای با نسبت تصویر ۱به ۲، جای نمونه های استاندارد با با ابعاد ۱۶:۹ را خواهند گرفت.

اهمیت این موضوع سبب شده تا بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند، در پی ساخت و عرضه ی گوشی هایی با نمایشگر کشیده تر باشند. شرکت ایسوس نیز از بازار فناوری های جدید عقب نمانده و قصد تولید یک گوشی مشابه با ویژگی ذکر شده را دارد. گوشی کشیده ی ایسوس، موضوع بررسی در ادامه ی این مقاله است ؛ با ما همراه باشید.

گوشی کشیده ایسوس X018DC

عنوان گوشی جدید ایسوس، ایسوس X018DCمی باشد که تصاویری از آن در وب سایت تنا دیده شده است . اینطور به نظر  می رسد که این گوشی ، اولین گوشی کمپانی ایسوس با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ خواهد بود . البته نباید از این نکته غافل شویم که ایسوس X018DC ، به هیچ عنوان یک پرچمدار قدرتمند نیست ؛ این محصول جدید ایسوس ، برای کاربرانی ساخته می شود که دوست دارند یک گوشی میان رده ی با نمایشگر کشیده داشته باشند .

ضمن این که این گوشی ممکن است حتی انتظارات کاربران از یک گوشی میان رده را نیز به خوبی براورده نسازد . چرا که گوشی کشیده ایسوس X018DC  ، دارای یک نمایشگر ۵/۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل می باشد .

گوشی کشیده ایسوس

مشخصات گوشی کشیده ایسوس X018DC

در ادامه مشخصاتی گوشی جدید ایسوس را ذکر می کنیم :

تراشه ی گوشی کشیده ایسوس X018DC، هشت هسته ای بوده و دارای فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی می باشد. این گوشی مجهز به یک باتری ۴۰۳۰ میلی آمپر شده است که انرژی لازم برای پردازشگر و نیز نمایشگر HD را تامین می نماید. گوشی ایسوس X018DC ، با توجه به برخورداری از باتری ۴۰۰۰میلی آمپر و نیز نمایشگر کشیده ، یک گوشی بسیار جذاب به نظر می رسد. اما باید متذکر شویم که این گوشی ، قابلیت های دیگری نیز دارد ؛ بهره گیری این گوشی جدید ایسوس از دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی را نیز باید و به ویژگی های جذاب این گوشی اضافه کرد .گوشی کشیده ایسوس X018DC

ضمن این که گوشی ایسوس X018DC ، از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر در لبه بالای نمایشگر نیز بهره می برد . این سنسور ، امکان ثبت تصاویر سلفی و نیز مکالمه های تصویری را فراهم می سازد . گفتنی است که شرکت ایسوس ، قصد عرضه ی گوشی میان‌رده جدید خود در دو نسخه را دارد ؛ مدل پایه دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و نیز ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار می باشد .

نسخه‌ دیگر از گوشی ایسوس X018DC اما ۴ گیگابایت رمدارد و فضای حافظه ی ۶۴ گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار می دهد. گفتنی است که مدل دوم این گوشی ، با قیمت بیشتری به بازار عرضه خواهد شد . این محصول جدید شرکت ایسوس همچنین دارای ۱۶۰ گرم وزن و ضخامتی معادل ۸٫۸ میلی میتر می باشد .

لازم به ذکر است که گوشی کشیده ایسوس X018DC، در دو رنگ طلایی و مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت . البته هنوز معلوم نیست که این میان رده ی شرکت ایسوس دقیقا در چه تاریخی معرفی و یا عرضه خواهد شد ؛ اما با توجه به وجود نمایشگر HD در این محصول ، انتظار داریم که گوشی ایسوس X018DC ، قیمت چندان بالایی نداشته باشد .

گوشی مخصوص بازار ژاپن :شنیده ها حاکی از این است که به احتمال بسیار ، گوشی کشیده ایسوس X018DC، فقط برای کاربران ژاپنی عرضه خواهد شد .

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس وظیفه ی فروش و ارائه ی خدمات پس از فروش کلیه ی محصولات ایسوس را عهده دار می باشد. مدیریت این مرکز به منظور ارائه ی خدمات هرچه با کیفیت تر در زمینه ی فروش و تعمیرات محصولات ایسوس، اقدام به پارت بندی نمایندگی ایسوس کرده است. در هرکدام از این پارت های مجزا، خدمات مربوط به یک محصول ارائه می شود.

کارشناسان ویژه ی هرپارت با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات حوزه ی کاری خود، اقدام به ارائه ی خدمات تخصصی مربوط به همان واحد می کنند . اساس کار کلیه ی کارکنان واحدهای مختلف نمایندگی ایسوس، جلب رضایت شما مشتریان گرامی بوده برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگزار نخواهند بود.لازم به یادآوری است که کلیه ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات ایسوس در این مرکز، با گارانتی ارائه می شود.

5/5(1 امتیاز)