جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس

تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس، عنوان مقاله ای است که در این صفحه مورد بررسی قرار می گیرد. همان طور که مطلع هستید آل این وان ها کامپیوتر های بدون کیس هستند که کیبرد یکی از قطعات منفک در آن ها می باشد. به دلیل مجزا بودن کیبورد تعمیرات آن از کیبورد لپ تاپ به مراتب ساده تر خواهد بود. خدمات مربوط به این اقدام، در نمایندگی ایسوس و با استفاده از تجهیزات و ابزار مدرن انجام می گیرد. لازم به ذکر است که کارشناسان مجرب وظیفه ی بررسی و ترمیم این قطعه را بر عهده داشته و در تلاشند تا با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه به شما کاربران گرامی ارائه دهند. در ادامه، به بررسی اجمالی تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس پرداخته و راه هایی را برای پیشگیری از خرابی این قطعه پیش روی شما قرار خواهیم داد.

موارد قابل تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس

از جمله موارد قابل تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس، می توان به مشکلات زیر اشاره کرد:

روشن نشدن کیبورد

همانطور که اطلاع دارید، کیبورد آل این وان همچون کامپیوتر، جدای از این دستگاه بوده و یک قطعه ی مجزا محسوب می شود. با اتصال کابل های مربوطه، کیبورد روشن شده و می توان از آن استفاده کرد. اما در برخی موارد، این قطعه روشن نمی شود. در صورت روشن نشدن کیبورد، باید کابل های اتصال این قطعه بررسی شوند. در صورت سالم بودن این کابل ها، نیاز به بررسی تخصصی تر کیبورد است که باید توسط تعمیرکاران مجرب و دارای مهارت انجام گردد.

عدم عملکرد کلیدها

یکی از موارد تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس، عدم عملکرد کلیدها در این قطعه می باشد. این مشکل به این شکل بروز می کند که هیچ یک از کلیدها کار نمی کنند. دلایل این اتفاق متفاوت است اما معمولا مساله چندان جدی نبوده و به راحتی قابل تعمیر می باشد.

تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس

تایپ اشتباه حروف

گاهی ممکن است حروف به صورت اشتباه تایپ شوند. به عنوان مثال، به جای اعداد، نشانه هایی همچون پرانتز و … در صفحه تایپ شود. لازم به ذکر است که این حالت نیز در اغلب موارد جدی نبوده و جای نگرانی نیست.

توقف ناگهانی عملکرد کیبورد

در صورت بروز مشکل در قطعات داخلی کیبورد، ممکن است عملکرد این قطعه ناگهان متوقف شود. در این صورت، ناگهان همه ی کلیدها از کار افتاده و کیبورد مورد نظر اصطلاحا قفل می شود. این مشکل باید به صورت تخصصی بررسی شده و تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس باید هرچه سریع تر انجام گردد.

اقدامات لازم برای تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس

برای تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس در هریک از موارد بالا اقدامات ویژه ای صورت می گیرد. در صورت کار نکردن کلیدها، فضای زیرین آنها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت وجود آلودگی، با یک اسپری هوای فشرده پاکسازی می گردد. در صورت جابجا تایپ شدن حروف، نیاز به مراجعه به واحد تعیمراتی نبوده و با خاموش کردن کلید Numlock مشکل حل می شود. اما چنانچه کیبورد آل این وان ایسوس شما کار نکرد و قفل شد، نیاز به باز کردن این قطعه می باشد. تاکید می کنیم که به دلیل ظرافت بالای این قطعه، به هیچ عنوان نباید باز کردن آن را به افراد کم تجربه واگذار کرد. توصیه می کنیم به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کرده و تقاضای تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس خود را داشته باشید.

تعویض کیبورد آل این وان ایسوس

اگر هیچ یک از روش های تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس در رفع مشکل این قطعه موثر واقع نشد، راهی جز تعویض صفحه کلید باقی نمی ماند. خوشبختانه از آنجا که کیبورد در این دستگاه به صورت مجزا بوده و تنها اتصال آن با آل این وان، یک کابل می باشد، تعویض آن کار سختی نیست. شما با تهیه ی یک کیبورد جدید و وصل کردن آن به دستگاه، می توانید مشکلات این قطعه را برطرف نمایید. تنها نکته ای که در هنگام تعویض کیبورد آل این وان ایسوس باید مورد توجه قرار دهید، خرید یک صفحه کلید با کیفیت و البته اورجینال می باشد. لازم به ذکر است که نمایندگی ایسوس، انواع کیبورد آل این وان را به صورت مستقیم از شرکت تهیه کرده و به کاربران عرضه می کند. لذا می توانید از خرید یک صفحه کلید مرغوب و اصل در این مرکز مطمئن باشید.

واحد تعمیرات آل این وان ایسوس

اقدامات لازم برای تعمیر کیبورد آل این وان ایسوس، در واحد تعمیرات این محصول انجام می گردد. کادر متخصص و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار آلات روز دنیا در این واحد، به تعمیر تخصصی قطعه ی مورد نظر کمک بسزایی کرده است. همچنین در واحد تعمیرات آل این وان ایسوس، انواع مدل های کیبورد متناسب با این دستگاه نیز به صورت اورجینال به کاربران عرضه می گردد. در صورت بروز مشکل در کیبورد آل این وان ایسوس خود، می توانید به این واحد مراجعه نمایید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ، ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات فروش و تعمیر انواع محصولات این شرکت به کاربران می باشد. این مرکز، با ایجاد بخش های متفاوت، گام بلندی در جهت هرچه تخصصی تر بودن خدمات برداشته است. بخش فروش، مراکز فروش ایسوس را شامل می شود که عرضه کننده ی جدیدترین تولیدات این شرکت به صورت اورجینال می باشند. در این بخش، کارشناسان زبده و متخصص، به ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش به کاربران و مشتریان گرامی می پردازند.

واحدهای تعمیرات ایسوس

در واحدهای تعمیرات ایسوس ، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت ایسوس، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات ایسوس، با گارانتی معتبر این نمایندگی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه ی مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند.

در صورت تمایل، می توانید مطالب مرتبط با محصولات ایسوس و تعمیرات آنها را در این قسمت مطالعه کنید.

محصولاتبیشتر »
سوالات متداول بیشتر »
اخبار بیشتر »
مقالات بیشتر »
Rate this post