جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو

امروزه لپ تاپ ها از تنوع فراوانی بهره مند هستند. این محصولات حرفه ای نسبت به نسل های پیشین خود پیشرفت های چشم گیری داشته و به خوبی می توانند تمام نیازهای کاربران را پاسخ دهند. از سویی دیگر، تولید کنندگان و سازندگان بسیاری در این صنعت فعالیت داشته و برندهای تجاری گسترده ای در بازارها به چشم می خورد. اما در میان خیل عظیم کمپانی های گوناگون، شرکت ایسوس توانسته نمونه های بی نظیری را عرضه کرده و طرفداران پرو پا قرص فراوانی پیدا کند. به عنوان یکی از نمونه محصولات این شرکت می توان به لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو اشاره داشت. این لپ تاپ، همراهی خوب و مناسب در محل کار و حتی تعطیلات بوده و به دلیل انعطاف پذیری در کارکرد با سبک زندگی امروزه ما سازگار می باشد.

لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو

نگاهی به ویژگی های لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو

سبکی و راحتی

لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو از نظر ظاهری بسیار ساده و زیبا می باشد.  بدنه این دستگاه به مانند فلز برس خورده بوده و در مقابل خراش از مقاومت خیلی خوبی بهره مند است.

به عنوان یک قابلیت خیلی خوب در این محصول می توان به طراحی ارگونومیک و ساخت یکپارچه آن نیز اشاره داشت. از سویی دیگر، صفحه کلید لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو به گونه ای ساخته شده که نه تنها از دقت خیلی خوبی بهره مند است، بلکه بسیار خوش دست می باشد.

گفتنی است، صفحه نمایش این دستگاه حرفه ای نیز خاصیت ضد انعکاسی داشته و از یک لایه مات برای ممانعت از انعکاس های ناخواسته نور بهره مند می باشد. لازم به ذکر است، این ویژگی از خستگی چشم در هنگام کارکردن جلوگیری خواهد کرد.

باتری

خوشبختانه امکان تعویض باتری لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو با یک نمونه پر ظرفیت تر فراهم شده است. بر این اساس، شما به راحتی می توانید این کار را خودتان انجام داده و این نیاز را برطرف سازید. همچنین، این لپ تاپ دارای یک هشدار دهنده اتصال برق بوده که به هنگام خرابی منبع تغذیه یا قطعی، کاربر را آگاه می سازد.

مشخصات اصلی

قلبت تپنده لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو، پردازنده اینتل Core i7 بوده و از گرافیک Nvidia GeForce بهره مند می باشد. همچنین این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی HDD است. به عنوان دیگر قابلیت ها نیز می توان از سه درگاه USB 3.0 برای سرعت بیشتر در انتقال داده ها و اتصالات وای فای با پهنای باند دوگانه، نام برد.

صفحه کلید راحت

آسانی استفاده از صفحه کلید لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو می تواند برگ برنده این دستگاه محسوب شود. چرا که ساختار این کیبورد در عین سادگی بسیار خوش دست بوده و از کلید های نرم و روانی بهره مند می باشد. شایان ذکر است، کلیدهای این لپ تاپ، بزرگ و از هم جداست و به طور کلی، سطح کلید پایین تر از فضای استراحتگاه دست می باشد.

این قابلیت، بهبود ارگونومی کیبورد را به همراه داشته و سرعت تایپ را زیاد خواهد کرد. به هر حال، از آنجایی که همیشه اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد، این ویژگی ارزشمند را می توان به سایر قابلیت های مهم این دستگاه اضافه کرد.

ظرفت و شیکی

کمپانی ایسوس در ساخت لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو از طراحی خلاقانه ای بهره مند است. بدنه این دستگاه دارای ظرافت خوبی بوده و کاملأ یکپارچه می باشد. همچنین ظاهر این محصول نمایی آلومینیومی، مشابه فلز برس خورده دارد که حس مقاوم و بادوام بودن دستگاه را القاء می کند.

استفاده آسان از تاچ پد

تاچ پد چند لمسی گنجانده شده در ساخت لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو، بسیار قابل تحسین و کاربر پسند است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا در حالت های مختلف لمسی به مانند پیمایش (scroll ) ، دوران (rotate) و زوم ( zoom) از آن بهره مند باشند. خبر خوش آنکه، این تاچ پد واکنش بسیار خوبی به تمام لمس ها نشان داده و اکنون ژست های متفاوت، با دقت و سرعت قابل توجهی انجام خواهد شد.

به هر حال بهره گیری از این تکنولوژی که به نام  ASUS Smart Gesture معروف می باشد. تجربه جالب و پیشرفته ای در استفاده از یک لپ تاپ عالی را به شما ارائه داده و جذابیت آن را دوچندان کرده است.

نمایشگر

کمپانی پرآوازه ایسوس همواره سعی کرده است تا محصولات خود را با استاندارهای درجه یکی همگام کند. از این رو برای لپ تاپ P2430UJ ایسوس پرو نیز قابلیت خاصی قائل شده و از لایه ضد انعکاسی در صفحه نمایشگر استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا چشم های شما در حین کار خسته نشده و تجربه مشاهده را رضایت بخش سازد.

همچنین، طراحی نمایشگر به گونه ای است که اثر انگشت بروی آن جا نمانده و از این حیث نیز خیال شما را راحت کرده است.

واحدهای تعمیرات ایسوس

تکنسین های هر کدام از واحدهای تعمیرات ایسوس، بررسی دقیق و تعمیر یکی از محصولات این شرکت را عهده دار می باشند. برای اینکه خدمات در بهترین سطح تخصصی و کیفی ارائه شوند، واحدهای ذکر شده به مدرن ترین تجهیزات و پیشرفته ترین ابزارآلات روز دنیا مجهز شده اند. کادر حرفه ای واحدهای تعمرات ایسوس نیز از بین برترین کارشناسان این حوزه انتخاب شده اند و از مهارت و تجربه لازم برای رفع انواع مشکلات این محصول بهره مند می باشند. لازم به ذکر است، در جهت رفاه و آسایش کاربران محترم، خدمات سرویس در محل نیز در این مراکز ارائه می گردد. از این رو، شما کاربران محترم می توانید ضمن تماس با واحدهای تعمیرات ایسوس ، خدمات مورد نیاز خود را در محل مورد نظرتان دریافت نموده و دیگر نیاز به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس علاوه بر فروش و تعمیر محصولات این شرکت، خدمات پس از فروش آنها را نیز به کاربران محترم ارائه می دهد. به عنوان نمونه، اگر برای راه اندازی هر یک از انواع لپ تاپ، گوشی، تبلت، لوازم جانبی و .. ایسوس دچار مشکل شدید، همکاران ما اقدامات مورد نیاز را برای شما انجام خواهند داد. از سویی دیگر، چنانچه پس از خرید و تحویل محصولات این شرکت، متوجه وجود مشکلاتی در عملکرد هر کدام از آنها بودید، می توانید با استفاده از گارانتی ارائه شده در نمایندگی ایسوس، نسبت به رفع آن اقدام کنید. شایان ذکر است، ارائه ی راهنمایی ها و مشاوره تخصصی فروش، پاسخ به سوالات متداول کاربران محترم، ارائه مشاوره های تعمیرات، فروش جدیدترین مدل های محصولات ایسوس و تعمیر دقیق این محصولات، از جمله خدمات شایسته ای است که در این نمایندگی به کاربران عرضه می شود.

برای مطالعه ی مقالات عمومی و تخصصی ایسوس، می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

Rate this post