جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

چرا تبلت ویندوزی ایسوس یک انتخاب خوب است؟

تبلت ویندوزی ایسوس با امکانات فراوان مشابه کامپیوترهای شخصی، نیاز بسیاری از کاربران را در بخش های مختلفی از فناوری و تکنولوژی برطرف می کند. با این حال برای خرید آنها لازم است نیاز سنجی درست و دقیقی انجام دهید تا انتخابی درست و بهینه داشته باشید، زیرا تبلت‌های ویندوزی با وجود طراحی بسیار دقیق، جذاب و بی‌عیب و نقص، نمی‌توانند نقش یک لپ‌تاپ تمام عیار را ایفاء کنند.

با این حال برای بسیاری از کاربران می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند. کاملا واضح است که امروزه انواع و اقسام تبلت های اندرویدی در مدل ها و برند های مختلف تولید و عرضه می شود، اما واقعیت این است که سیستم عامل اندروید مخصوص گوشی های موبایل است و با خرید یک تبلت اندرویدی در حقیقت یک گوشی موبایل بزرگتر تهیه کرده اید.

در حالی که در تبلت ویندوزی ایسوس اوضاع به شکل دیگری است. تبلت‌های ویندوزی از جمله محصولاتی هستند که طرفداران زیادی دارند. این محصولات از نظر سخت‌افزاری و قدرت و عملکرد، نسخه‌ها و مدل‌های مختلف و متنوعی دارند که تبلت ویندوزی ایسوس یکی از آنها است.

تبلت ویندوزی ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس با گارانتی معتبر، شماره تماس : 62948-021

ویژگی های تبلت ویندوزی ایسوس

با تهیه تبلت ویندوزی ایسوس گویی کامپیوتر شخصی کوچکی در اختیار گرفته اید. سیستم عامل ویندوز محبوب‌ترین سیستم عامل نزد کاربران کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ ‌هاست. داشتن نمونه‌ای کوچک از یک کامیپوتر شخصی احتمالا نیاز بسیاری از کاربران است. با این حال باید بدانید که با استفاده از تبلت ویندوزی ایسوس گرچه می‌توانید دست به انجام بسیاری از اقدامات مشابه با لپ‌تاپ‌ها بزنید، اما انجام برخی از کارها با استفاده از تبلت‌های ویندوزی نمی‌توانند به اندازه لپ‌تاپ‌ها دقیق، مناسب و قابل قبول انجام باشد.

به همین دلیل است که باید در انتخاب خود همه نکات هم را در نظر بگیرید. بین تبلت‌های ویندوزی آن دسته از تبلت‌ها که از ویندوز 8.1 استفاده می‌کنند همچون کامپیوتر شخصی جوابگوی نیاز کاربران‌ هستند و کاربر به‌راحتی می‌تواند تمام برنامه‌هایی را که در کامپیوتر شخصی‌اش استفاده می‌کند، به راحتی به تبلت ویندوزی asuss منتقل کند. در ادامه به دو نمونه از بهترین تبلت ویندوزی ایسوس اشاره می کنیم.

Asus Transformer Book T300 Chi

Asus Transformer Book T300 Chi را باید یک تبلت-لپ‌تاپ دانست. نمایشگری به اندازه 12.5 اینچ دارد. رزولوشن صفحه نمایش آن 2560 در 1440 پیکسل است و مجهز به پردازنده Core M 5Y71 اینتل است. حافظه رم این تبلت ویندوزی ایسوس 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت است. قدرت نگهداری شارژ باتری تا 6 ساعت دارد. بهترین ویژگی Asus Transformer Book T300 Chi راحتی تغییر استفاده از آن به‌عنوان تبلت یا لپ‌تاپ است. عملکرد بخش‌های مغناطیسی صفحه کلید این تبلت- لپ تاپ خوب و اطمینان‌بخش است.

خدمات تخصصی در نمایندگی ایسوس: تعمیر برد تبلت

Asus Vivo Tab Note 8

Asus Vivo Tab Note 8 یک تبلت 8 اینچی است که رزولوشن 1280 در 800 پیکسل دارد. پردازنده Vivo Note 8 پردازنده‌ای 4 هسته‌ای از نوع اتم Z3740 اینتل است و 2 گیگابایت نیز حافظه رم دارد. با توجه به قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ای که دارد و با توجه به بهره مندی این تبلت ویندوزی ایسوس از ویندوز 8.1 برای کارهای متداول و معمول گزینه‌ای بسیار مناسبی است.

نمایندگی رسمی ایسوس

نمایندگی رسمی ایسوس یک نهاد امن و ایمن است که به کمک مرکز سخت افزار ایران در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ایسوس خدمات کاربردی و مفید ارائه می دهد. امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی توسط کارشناسان و متخصصان در این نمایندگی فراهم شده است که هر کدام بخش مهمی از نیاز های کاربران را برطرف می سازد. در این نمایندگی می توانید با امنیت کامل بهترین سرویس ها را در بخش فروش و تعمیرات دریافت کنید.

فی المثل در بخش فروش می توانید از سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی کمک بگیرید و درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات دقیقی به دست آورید. آن را به نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنید و با توجه به فاکتور های موثر در خرید و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود، اقدام به خرید کنید. نمایندگی ایسوس با تدارک امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفید برای کاربران در بخش تعمیرات نیز خدمات متنوع و مفیدی را ارائه می دهند.

کارشناسان نمایندگی asus همواره تلاش می کنند در هیچ حوزه ای هیچ کاربری بدون امکانات نباشد و با بهره مندی از تسهیلات متنوع این مرکز بتواند خریدی متمایز داشته باشد و از خدمات پس از فروش متمایز تر نیز استفاده کند. تمام سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

4/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed