جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تشخیص مدل کارت گرافیک به وسیله Run

چگونه می‌توان از مدل کارت گرافیک ایسوس آگاه شد ؟ گاهی لازم است مدل کارت گرافیک خود را شناسایی کنیم تا بتوانیم برخی تنظیمات و تغییرات سخت افزاری را در سیستم کامپیوتری خود ایجاد کنیم. در ادامه این مقاله از نمایندگی ایسوس درمورد نحوه تشخیص مدل کارت گرافیک به وسیله Run ویندوز صحبت خواهیم کرد. 

تشخیص مدل کارت گرافیک به وسیله Run

روش تشخیص مدل کارت گرافیک به وسیله Run ویندوز

  • برای تشخیص مدل کارت گرافیک به وسیله Run ، ابتدا گزینه Start را باز کرده و Run را انتخاب کنید.
  • در پنجره‌ای که برای شما باز می شود با حروف کوچک یا بزرگ (تفاوتی ندارد که حروف کوچک یا بزرگ باشند) عبارت DXDIAG را تایپ نموده و OK را بزنید.
  • با این کار پنجره‌ای برای شما باز می‌گردد که در آن دو گزینه Yes و No وجود دارد.
  • از میان این دو گزینه می‌بایست No را انتخاب کنید.
تشخیص مدل کارت گرافیک در ویندوز
  • با انتخاب No پنجره‌ای به شکل زیر باز می شود که تب‌های متعددی دارد. از میان این تب‌ها به تب Display بروید.
  • در قسمت Device نام کارت گرافیک و شرکت سازنده را مشاهده خواهید کرد.
  • این کار در صورتی امکان‌پذیر است که کارت گرافیک شما نصب شده باشد و در صورتی که کارت گرافیک شما نصب نشده باشد در قسمت  Approx total memory عبارت n/a که مخفف Not Available است، برای شما به نمایش درمی‌آید.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

در این مقاله به چگونگی  تشخیص مدل کارت گرافیک به وسیله Run پرداخیم. نمایندگی ایسوس  پیشگام در ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی ، خدمات تخصصی تعمیر و فروش محصولات این کمپانی را به عهده دارد. متخصصین این مجموعه در بخش فروش به عرضه ی کالای اصل و اورجینال به مشتریان گرامی می پردازند و در بخش تعمیر، عهده دار تعمیر و ترمیم محصولات کمپانی ایسوس هستند. نمایندگی ایسوس در مرکز سخت افزار ایران، با هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تاسیس شده و از برترین متخصصین کشور جهت تعمیروفروش محصولات ایسوس بهره گرفته است.

در این متن به معرفی خدمات نمایندگی ایسوس در بخش های مختلف می پردازیم. نمایندگی ایسوس یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه‌ی مرتبط با تولیدات کمپانی ایسوس  فعالیت دارد. این مرکز از زمان ورود محصولات ایسوس به ایران، خدمات دهی به کاربران این محصولات را آغاز نموده است. تعمیرات ایسوس شامل تمامی محصولات ایسوس می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. جهت آشنایی با خدماما در هریک از واحدهای تعمیرات ایسوس کلیک کنید.

جهت مطالعه ی سایر صفحات در بخش اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ما را همراهی نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed